“ذهن متوسط ​​در انجام کارها در صنعت مکزیک از بین رفته است”

باغبانی در مکزیک در سال های اخیر به طور قابل توجهی تکامل یافته است زیرا تولید برای صادرات به ایالات متحده، آسیا، اروپا و خاورمیانه گسترش یافته است. خوزه کارلوس فلورس از Genap México که به صورت محلی به بازار مکزیک عرضه می کند، بیشتر به ما می گوید.

خوزه اشاره می‌کند که صنعت در یک دوره نسبتاً کوتاه از شیوه‌های غیررسمی به رویکردی حرفه‌ای‌تر، بادوام‌تر و کیفیت‌محور تبدیل شده است و مکزیک در حال حاضر ارتباط قوی‌تری با جهان از نظر تجارت دارد که توسط ارتباطات و نفوذ تسهیل شده است. رسانه های اجتماعی مدل بازگشت سرمایه، مقررات ایمنی، قابلیت ردیابی در تولید، و پایداری بلندمدت مشاغل کشاورزی، تولیدکنندگان در هر اندازه‌ای را بر آن داشته تا به دنبال راه‌حل‌های بادوام‌تری باشند که کیفیت آب را برای محصولاتشان بهبود بخشد.

“ذهنیت متوسط ​​در انجام کارها تقریباً در صنعت مکزیک از بین رفته است. اکنون تعداد بیشتری از ما با محصولات و فرآیندهای باکیفیت کار می کنیم تا افتخار و کار خستگی ناپذیر خانواده های مکزیکی را به دنیا ارائه دهیم. لذت به اشتراک گذاری یک قطعه کشور ما هر روز صبح ما را پر از هیجان می کند.این را می توان در اعداد نیز مشاهده کرد، این صنعت در 10 سال گذشته رشد قابل توجهی را تجربه کرده است، با افزایش ارزش خالص تقریباً 97 درصد. داده های نقشه تجاری گوجه فرنگی، کلم، گل کلم. و صادرات فلفل (طبقه بندی شده در 0702، 04 و 09) منعکس کننده این رشد است.”

خوزه می‌گوید: “در ابتدا، نگرانی‌هایی در مورد تازگی و قابلیت ردیابی محصولاتی که از مکزیک می‌آمدند وجود داشت. با این حال، غرور و افتخار از نمایش محصولات خود به جهان ما را به بهبود مستمر شیوه‌های باغبانی و میوه‌داری خود سوق داده است.”

خوزه می‌گوید که نسل جدید تولیدکنندگان دیدگاه تازه، چشم‌انداز جهانی و استراتژی‌های خود را با تجربه نسلی که صنعت را در مکزیک تأسیس کردند ترکیب کرده‌اند. آنها با هم بر به حداکثر رساندن استفاده از آب در تولید تمرکز می کنند، از برنامه ریزی و تجهیز مراکز تولید تا بهره برداری آنها.

مکزیکی‌ها همیشه به خلاقیت ما معروف بوده‌اند و روش‌های مختلفی برای ذخیره‌سازی آب و جایگزین‌هایی برای مخازن ذخیره آب فولادی موج‌دار وجود دارد. راه‌حل‌هایی مانند مخازن توری فولادی با غشای HDPE، هم ساخت داخل و هم وارداتی وجود دارد. حوضچه های پوشیده شده با غشاهای ساخته شده از مواد مختلف. خلاقیت مکزیکی باقی خواهد ماند و رشد خواهد کرد، اما تمایل فزاینده ای برای ترکیب این خلاقیت با حرفه ای بودن برای القای اعتماد به دنیا و محصولاتی که ارسال می کنیم، و همچنین در افرادی که خستگی ناپذیر کار می کنند وجود دارد. ژوزه می گوید روز.

Genap، یک شرکت هلندی متخصص در زمینه سازه‌ها و کاربرد غشاء برای باغبانی، کشاورزی و پروژه‌های مهندسی عمران، سال‌هاست مخازن آب از ورق فلزی و همچنین مخازن آب را در مکزیک عرضه می‌کند.

خوزه می‌گوید که این امر در شگفتی و علاقه مشتریان ما نیز دیده می‌شود که آنها محصولاتی مانند سیستم ذخیره‌سازی کاملاً بسته GenaFlexstore را برای محافظت و کنترل آب آشامیدنی، تصفیه‌شده و آبیاری ارائه می‌کنند. خوزه در پایان می‌گوید: «نه تنها در صنعت باغبانی، بلکه در دولت و سایر بخش‌ها، به دلیل سابقه بی‌عیب و نقص Genap، علاقه فزاینده‌ای به محصولات ما وجود دارد.

برای اطلاعات بیشتر:
خوزه کارلوس فلورس
جناپ مکزیک
Carretera Irapuato – Silao #13412
Bodega 2. La Calera. CP 36810
Irapuato، Gto.، مکزیک
تلفن: + 52 462 37 44 677
تلفن همراه: + 52 462 19 39 592
ایمیل: [email protected]
https://genapmexico.com.mx/



منبع