رامون ملون به عنوان سرپرست پرورش دهنده به IUNU می پیوندد

برای اطلاعات بیشتر:
IUNU
[email protected]
iunu.com



منبع

رامون ملون به عنوان سرپرست پرورش دهنده به IUNU پیوسته است، جایی که او بر کمک به تولیدکنندگان برای بهینه سازی سودآوری روزانه تمرکز خواهد کرد.

رامون هفته آینده به تیم IUNU در گرین تک آمستردام خواهد پیوست. می توانید با تیم ملاقات کنید و در غرفه 1.341 آنها درباره رشد سود محور بیشتر بدانید.

رامون بیش از 25 سال در صنعت گلخانه ای کار کرده است و در راه اندازی، راه اندازی و بهره برداری از تاسیسات خودکار در سراسر جهان تخصص دارد. او یک متخصص مشهور جهانی در زمینه مدیریت محصول مبتنی بر داده است و در زمینه تولید کاهو، گوجه فرنگی، توت فرنگی، فلفل و زینتی کار کرده است.

رامون هیجان زده است که تجربه رو به رشد مبتنی بر داده خود را به IUNU بیاورد و اضافه کرد: “من هیجان زده هستم که بتوانم محصول را به صورت ریاضی پایش کنم و کنترل پارامتری فرآیند تولید را در تاسیسات مشتری اجرا کنم. با LUNA AI و LUNA CMP، ما می توانیم با درک عملکرد واقعی کارخانه از نظر کمی و عملکرد مالی، به سمت بهینه سازی سود روزانه حرکت کنیم. این صنعت را به جلو می برد.»

رامون برای تولید سود محور در هر تأسیساتی که تا به حال در آن کار کرده است فشار آورده است. در IUNU، او با مشتریان ما کار خواهد کرد تا همین فلسفه را به عملیات آنها بیاورد. آدام گرینبرگ، مدیر عامل IUNU، گفت: با استفاده از فناوری IUNU، رامون بر کمک به تولیدکنندگان تمرکز خواهد کرد تا مدیریت تسهیلات توزیع شده را متمرکز کنند و برای سودآوری بهینه سازی شوند.

رامون که به‌عنوان یکی از تولیدکنندگان برتر در این صنعت شناخته می‌شود، اخیراً از AppHarvest به IUNU می‌پیوندد، جایی که او سرپرست پرورش‌دهنده و معاون بخش سبزه‌های برگی بود. او پیش از این، سرپرست پرورش دهنده در Whole Leaf در کانادا، مدیر عملیات در کشاورزان شهری، و پرورش دهنده در کلرمن بود و در پروژه‌های سراسر جهان برای سازمان‌های پیشرو در زمینه‌های مدیریت آب و هوا، مدیریت محصول، مشاوره داشته است. ، IPM، فیزیولوژی گیاهی، تغذیه گیاه، اتوماسیون و فناوری، شیمی آب، مدیریت داده ها، و آموزش پرورش دهندگان.