راهنمای جدید PGR برای سالانه اکنون در دسترس است

برای اطلاعات بیشتر:
خوب قاره آمریکا
تلفن: (315) 532-5688
[email protected]
fine-americas.com



منبع

گرگ جانسون، رئیس بخش فاین می‌گوید: «برای دهه‌ها، متخصصان فنی Fine Americas و محققین دانشگاهی برای یافتن راه‌حل‌هایی برای چالش‌های پرورش دهندگان زینتی شریک شده‌اند، و چیزی که به طور مداوم شنیده‌ایم این بود که تولیدکنندگان راهی برای دسترسی آسان و آسان به این اطلاعات می‌خواستند. Americas, Inc. “به همین دلیل است که برای نزدیک به یک دهه، ما راهنما را در کنار GrowerTalks تهیه کرده‌ایم تا اطلاعات مورد نیاز را به کشاورزان ارائه دهیم.”

به لطف برایان ویپکر از دانشگاه ایالتی کارولینای شمالی، راهنمای محصول مورد علاقه تولیدکنندگان برای همه PGR های زینتی به روز شده و گسترش یافته است، و این راهنما همچنین شامل یک جدول رقیق سازی مفید برای کمک به پرورش دهندگان در اندازه گیری و محاسبات کاربردی است.

راهنمای جدید تنظیم کننده رشد گیاهی (PGR) 2023-24 برای سالانه ها اکنون از Fine Americas, Inc. (Fine)، متخصص PGR ها در دسترس است.

برای دانلود راهنمای PGR 2023-24 برای سالانه، اینجا را کلیک کنید.

جدیدترین راهنمای سالانه شامل نکاتی برای استفاده از ancymidol در شاخه ها است. کنترل رشد برای ساکولنت های فوق شارژ؛ روت کردن با یک IBA جدید بهبود یافته است. اطلاعاتی در مورد استفاده از PGR برای برخی از مزایای غیرمنتظره مانند استفاده بهتر از آب، سرکوب بیماری و رنگ سبزتر. و بیشتر. محققان دانشگاه ایالتی کارولینای شمالی، فناوری ویرجینیا و دانشگاه ایالتی اوهایو با تخصص خود همکاری کردند.