راه اندازی مجدد برای 30 مگاهرتز ورشکسته در گروه Sobolt

راه اندازی مجدد
30 مگاهرتز در فناوری حسگر بی سیم و پردازش داده ها برای باغبانی فعال بود. این ابزارهای تکنولوژیکی بینش بیشتری در مورد شرایط گیاهی و آب و هوایی به پرورش دهندگان می دهد. “ما هم افزایی زیادی بین گزاره های 30 مگاهرتز و Plantfellow درک می کنیم. باغبانی مبتنی بر داده چشم اندازهای آینده را ارائه می دهد. همه مشتریان می توانند طبق معمول از پلت فرم، حسگرها و خدمات استفاده کنند. اولین تمرکز اکنون بر تضمین کیفیت و خدمات است. من” من مشتاقانه منتظر تعامل با مشتریان و شرکای مشترک خود هستم.” “با کمک راه حل های دیجیتال، پرورش دهندگان و پرورش دهندگان بینشی در مورد هر مرحله از روند رشد به دست می آورند. با ادغام دانش، داده ها و فناوری، ما می توانیم با هم به توسعه باغبانی آینده ادامه دهیم.”

همچنین با رزومه‌کننده توافق شد که حداقل به نیمی از کارکنان 30 مگاهرتز یک قرارداد کاری جدید با شرایط بازار ارائه دهد.

گردش مالی از هزینه ها عقب مانده است
اولین گزارش ورشکستگی اخیرا منتشر شد و در فرکانس 30 مگاهرتز مشخص شد، گردش مالی از هزینه ها عقب مانده است.

30 مگاهرتز در حال راه اندازی مجدد در گروه Sobolt است. یک ماه پیش، شرکت سنسور و داده مستقر در آمستردام ورشکست شد. تقریباً بلافاصله بیان شد که “امیدهای خوبی” برای راه اندازی مجدد وجود دارد.

سوبولت
[email protected]
www.sobolt.com



منبع

تصمیم بر این شد که در طول فرآیند مناقصه که سه هفته به طول انجامید، فرکانس 30 مگاهرتز به صورت کم حجم ادامه یابد تا امکان راه اندازی مجدد احتمالی فراهم شود. به گفته مجری، کارکنان 30 مگاهرتز تعهد زیادی از خود نشان داده اند و اکثر آنها در این مدت به کار خود ادامه دادند.

در جستجوی پول اضافی، 30 مگاهرتز سعی کرد سهامداران موجود را متقاعد کند (شرکت دارای تعداد زیادی است که بزرگترین آنها در زمان ورشکستگی 16.4 درصد از سهام را در اختیار داشت) برای تأمین مالی اضافی. همچنین به دنبال سرمایه گذاران جدید بود. شرکت موفق نشد.

بر اساس اولین گزارش ورشکستگی، در مجموع 33 طلبکار بدون وثیقه نزد متولی ثبت نام کرده اند که بالغ بر 8.8 تن می باشد. مقامات مالیاتی نیز ادعایی ارائه کردند، ادعای ترجیحی بیش از 286 هزار یورو.

بر کشورهای خارجی تمرکز کنید
با این حال، عرضه محصول 30 مگاهرتز در خارج از کشور بسیار کندتر از حد انتظار بود، تا حدی به دلیل موانع زبانی و فرهنگی. به منظور افزایش پایه مشترک در هلند، 30 مگاهرتز با مشاوران در بخش کشاورزی شریک شد. با این حال، تعداد مشترکین جدید حاصل از این همکاری ها کمتر از حد انتظار بود.

در سال 2021، در میانه همه گیری، این شرکت تصمیم به سازماندهی مجدد گرفت. این شرکت امیدوار بود با تمرکز بر افزایش تعداد مشترکین در هلند و ورود به بازارهای خارجی مانند مکزیک و مراکش، درآمد خود را افزایش دهد.

همه اینها به این معنی است که 30 مگاهرتز به زمان بیشتری نیاز دارد و در نتیجه به بودجه اضافی برای دستیابی به افزایش درآمد لازم نیاز دارد. سال های 2020، 2021 و 2022 هر کدام بیش از 1.5 میلیون یورو زیان دیدند. گردش مالی در آن سال ها بین 5.5 تن تا 1 میلیون یورو متغیر بود.

برای اطلاعات بیشتر:
30 مگاهرتز
[email protected]
www.30mhz.com

کارکنان
موجودی های 30 مگاهرتز و به اصطلاح کار در حال انجام است به رزومه منتقل شده است. منظور از کار در حال انجام، انحلال‌دهنده سخت‌افزاری است که توسط مشتریان سفارش داده شده، اما هنوز فاکتور و تحویل داده نشده است، و همچنین اشتراک‌های در حال انجام که به صورت سالانه صورت‌حساب می‌شوند. این صورت‌حساب، که معمولاً در ژانویه انجام می‌شود، به تعویق افتاد زیرا مشخص نبود که آیا 30 مگاهرتز می‌تواند به خدمات ادامه دهد یا خیر. اشتراک ها فقط در صورتی می توانند صورتحساب داشته باشند که 30 مگاهرتز به ارائه خدمات در سراسر سال 2023 ادامه دهند.

خریدار به موقع پیدا نشد
در اواسط سپتامبر، شرکت مستقر در آمستردام تصمیم گرفت به دنبال خریدار سهام در فرکانس 30 مگاهرتز باشد. مشاوران متعددی برای این منظور وارد شدند و امین می نویسد، آنها “با انرژی کار کردند. اما در نهایت، 30 مگاهرتز با گذشت زمان، همان متولی می نویسد. در طول فرآیند فروش، یک طلبکار حکم اجرا را در بانک خود صادر کرد. حساب‌ها، 30 مگاهرتز را مجبور می‌کند تا اعلامیه ورشکستگی خود را ارائه کند.

سه شرکت کننده برتر مجاز به ملاقات با مدیران و کارکنان 30 مگاهرتز و انجام تحقیقات بیشتر در مورد دارایی ها شدند. متولی می نویسد که هر سه طرف پیشنهاد دادند، اما تنها یک پیشنهاد “کاملاً بدون قید و شرط” بود. مذاکرات با آن طرف ادامه یافت.

30 مگاهرتز در سال 2014 تاسیس شد و به تدریج تصمیم گرفت که تنها بر روی باغبانی تمرکز کند. این شرکت مستقر در آمستردام حسگرها و سایر تجهیزات اندازه گیری را می فروشد و اشتراک هایی را ارائه می دهد که به پرورش دهندگان اجازه می دهد از پلت فرم دیجیتال 30 مگاهرتز استفاده کنند.

مناقصه گران متعدد
در 2 ژانویه 2023، ورشکستگی اعلام شد. در آن زمان 21 نفر هنوز شاغل بودند. در 1 فوریه، توافقی با Sobolt Group در مورد راه اندازی مجدد 30 مگاهرتز حاصل شد. چند روز پس از ورشکستگی، “چندین حزب” علاقه مند به راه اندازی مجدد را گزارش کردند.

پلتفرم دیجیتالی که مشترکین به آن متصل هستند عملیاتی و کاربردی باقی ماند. تعدادی از تامین کنندگان کلیدی که در این فرآیند کمک کرده اند در هزینه های متحمل شده خود غرامت می گیرند.