راه حل های خنک کننده و رطوبت گیر در Fruit Logistica به نمایش گذاشته می شود

جدید: پدهای پلاستیکی برای خنک کننده تبخیری
استفاده از لنت های پلاستیکی در Pad-Systems دوام و کارایی خود را در مقایسه با لنت های کاغذی ثابت کرده است. این شرکت این لنت‌های پلاستیکی را در غرفه خود نشان می‌دهد و مزایای بیشتر پدهای پلاستیکی را نسبت به پدهای کاغذی توضیح می‌دهد.

سیستم Fogging-System که از سال 1996 تولید شد، برای مرطوب کردن موثر هوا توسعه یافته است. با سیستم در حال اجرا در غرفه شرکت، می توانید آن را به تنهایی احساس کنید. آب با فشار 70 بار به صورت مه از طریق نازل های فشار قوی به هوا می رسد. مه تبخیر می شود و انرژی گرمایی هوا را استخراج می کند، بنابراین دمای هوا کاهش می یابد و همزمان رطوبت نیز افزایش می یابد. قطرات آب به قدری کوچک است که روی کشت رسوب نمی کند و به آن آسیب نمی رساند. سیستم‌های مه‌پاشی کنترل‌شده به گیاهان کمک می‌کند تا ذخیره آب توسط سیستم ریشه را در تعادل با تبخیر حفظ کنند – روزنه‌ها بازتر می‌مانند. این امر باعث افزایش بهره وری محصول و کاهش هزینه های آبیاری و انرژی می شود.

Pad-System، این شرکت همچنین یک سیستم در حال اجرا را در غرفه ما نشان می دهد، همچنین می تواند برای بسیاری از اهداف خنک کننده مختلف به عنوان بخشی از سیستم پد و فن استفاده شود. آب در Pad-Systems از طریق سیستم از یک ایستگاه پمپاژ منتقل می شود و از طریق یک لوله توزیع آب و منحرف کننده از بالا به لنت ها هدایت می شود. سپس آب روی سطح موجدار پدها جریان می یابد. مقداری از آب به دلیل جریان هوای گرم و خشک که از طریق پدها جریان دارد تبخیر می شود. انرژی حرارتی مورد نیاز برای تبخیر مستقیماً از هوا به دست می آید. بنابراین، هوای خارج شده از لنت ها به طور همزمان خنک و مرطوب می شود – بدون هیچ منبع انرژی خارجی اضافی برای فرآیند تبخیر.

برای اطلاعات بیشتر:
Lubing Maschinenfabrik GmbH & Co.KG.
خیابان لوبینگ 6
49406 بارنستورف
آلمان
تلفن: +49 5442 / 9879 0
فکس: +49 5442 9879 33
[email protected]
www.lubing.de



منبع

Lubing GreenTec راه‌حل‌های اقلیمی آینده‌نگر را برای گلخانه‌ها، انبارهای سبزیجات و انبار در FruitLogistica در برلین از 08 تا 10 فوریه 2023 در سالن 3.1 غرفه B-31 ارائه خواهد کرد. این دو سیستم برای خنک کردن و مرطوب کردن هوا توسعه یافته اند و در محل کارخانه ما در Barnstorf / آلمان با پردازش فلز و پلاستیک تولید می شوند.