رایدر جایزه ماموریت مرکز CEA 2023 را دریافت کرد


رایدر
[email protected]
www.ridder.com



منبع

ویل لامرز، مدیر عامل قاره آمریکا در Ridder گفت: “ما مفتخریم که این جایزه را دریافت کرده و به خاطر مشارکت خود در صنعت CEA مورد تقدیر قرار گرفته ایم.” “ریدر متعهد به پیشبرد استفاده از فناوری و نوآوری در کشاورزی است و ما مفتخریم که بخشی از ماموریت CEAC برای ترویج شیوه های کشاورزی پایدار و کارآمد هستیم.”

مراسم اهدای جایزه هفته گذشته در دوره کوتاه مهندسی و تولید محصولات گلخانه ای CEAC برگزار شد، جایی که دیوید استوری، متخصص سیستم های مدیریت محصول و فارغ التحصیل CEAC، لوح جایزه ماموریت را از طرف ریدر پذیرفت.

Ridder به دلیل تلاش های برجسته، توسعه و نوآوری خود در حوزه سیستم های کنترل محیطی برای کشاورزی محیط کنترل شده انتخاب شد.

برای اطلاعات بیشتر:
دانشگاه آریزونا-CEAC
ceac.arizona.edu/missionaward

دکتر مورات کاسیرا، مدیر UArizona-CEAC گفت: “Ridder در خط مقدم توسعه فناوری و نوآوری در سیستم های کنترل محیطی برای CEA بوده است.” “ما همیشه از همکاری‌های ارزشمند خود با Ridder از طریق برنامه‌های تحقیق و توسعه قدردانی کرده‌ایم. از مشارکت شما در پیشرفت صنعت CEA و همکاری‌های شما با ما در UArizona-CEAC سپاسگزاریم.”

مورات کاسیرا، جین جاکاملی و دیوید استوری

مورات کاسیرا و دیوید استوری

ریدر به عنوان یکی از دریافت کنندگان جایزه ماموریت مرکز کشاورزی محیط زیست کنترل شده (CEAC) 2023 انتخاب شده است. CEAC، بخشی از دانشگاه آریزونا، سالانه افراد، گروه ها یا سازمان هایی را که نمونه ماموریت این مرکز هستند، شناسایی می کند.