“رز گلدانی یک افزودنی عالی برای انتخاب های فعلی ما است”

تفاوت گل رز
www.differenceroses.nl



منبع

برای اطلاعات بیشتر:
منتخب متحد
پیتر شراما
ایمیل: [email protected]
+31 (0)6 53 85 77 16
https://united-selections.com/pot-roses/

USP ها
گل رز گلدانی از Difference Roses به دلیل ویژگی های رشد خود برجسته است. آنها جمع و جور، یکنواخت و گیاهانی با شاخه های خوب با شاخه ها و جوانه های فراوان رشد می کنند. ماندگاری آنها حداقل 18 روز پس از گلدهی است و مقاوم به بیماری و آفات هستند. شکوفه های رنگی روشن، شاخ و برگ های یکنواخت رنگ و گل های خوش شکل و پر شده.» او می گوید.

برد – برد
Difference Roses همکاری بین پرورش دهنده هلندی HPD و شرکت پرورش Agriom در De Kwakel، هلند است. و در حال حاضر انتخاب United اضافه شده است و فعالیت های فروش و بازاریابی را انجام می دهد. اما چرا این همکاری؟ به گفته کیروا، این یک وضعیت برد-برد است. قدرت ما در شبکه جهانی و تجاری سازی است، در حالی که قدرت آنها در داشتن یک مجموعه تجاری اثبات شده و تجاری در حال حاضر است. با این همکاری، Difference Roses می تواند روی پرورش تمرکز کند و در عین حال بازارها را گسترش دهد. برای ما، گل رز گلدانی افزودنی عالی به انتخاب های فعلی ما است.» او می گوید. در حال حاضر، واریته های Difference Roses به طور انحصاری توسط پرورش دهنده هلندی HPD تحت برچسب Favorite Roses رشد می کنند، اما این همکاری باعث می شود که واریته ها در دسترس تولیدکنندگان در سراسر جهان قرار گیرند. ما با بازارهای در حال گسترش در اروپا شروع خواهیم کرد و به تدریج بین المللی تر خواهیم شد زیرا ارتباطات بین المللی خوبی در آفریقا، ایالات متحده، کانادا، چین و ژاپن داریم. و آخرین اما نه کم اهمیت ترین، همچنین در اروپا و بریتانیا.”

پرورش آینده ای رنگارنگ. این شعار منتخب متحد است که آنها مشتاقانه به آن عمل می کنند. ادوین کیروا از United Selection می‌گوید: «ما معتقدیم که این یک هدف مشترک است، و هدف ما این است که این کلمات را برای اعمال ما صادق کنیم. کمی بیش از یک سال پیش، این شرکت پرورش گل رز بریده کنیایی، همکاری استراتژیک با پرورش دهنده آلسترومریا Könst Alstroemeria را آغاز کرد و اخیراً، از سپتامبر 2022، آنها نماینده رسمی Difference Pot Roses در سراسر جهان شده اند و وارد دنیای گل رز گلدانی شده اند.

پنج نوع تجاری و بیشتر در خط لوله
تیم تجاری United Selections به همراه پرورش دهندگان Difference Roses، پنج رقم تجاری و ده کد از 10000 کد Difference Roses را انتخاب کردند. “پنج نوع تجاری که ما انتخاب کردیم رنگ های مستقیم هستند، یعنی قرمز، زرد، سفید، صورتی تند و صورتی. ده نوع دیگر را به تدریج معرفی خواهیم کرد.» در IFTF که نوامبر گذشته در ویف هویزن هلند برگزار شد، یونایتد منتخب قبلاً آنها را در غرفه خود به نمایش گذاشته بود و واکنش های مثبتی دریافت کرد. در برخی رویدادهای آینده، که IPM در اسن نزدیک است، آنها دوباره انواع را به صنعت ارائه خواهند داد. می توانید آنها را در غرفه 1C30 در سالن 1 پیدا کنید.