“رشد به حوزه های دیگر، این هدف من است”

جنبش آهسته گل در آلمان
“از طریق مقاله ای در یک مجله، خواندم که شما می توانید از پرورش گل ها امرار معاش کنید. همان موقع بود که فکر کردم، من هم می خواهم این کار را انجام دهم.” الهام از طریق رسانه های اجتماعی و از طریق جنبش گل پایدار در ایالات متحده – جنبش Slowflower. لوث می گوید که رشد پایدار گل هنوز به آن اندازه که مثلاً در پوشاک یا غذا رایج است رایج نیست. در سال 2019، جنبش گل آهسته آلمان به صورت کوچک و غیررسمی با 10 عضو آغاز شد. امروز پس از گذشت تقریباً چهار سال، 208 انجمن در حال حاضر ثبت شده وجود دارد.

Malin Lüth در اصل از بخش سبزیجات می آید. در نزدیکی فرایبورگ، بین جنگل سیاه و کوه‌های Vosges در مثلث مرزی، او از سال 2019 در مزرعه کوچک خود گل‌های شاخه بریده و بدون آفت‌کش می‌کارد و از بنیان‌گذار جنبش Slowflower در آلمان است. با سبزیجات، من همیشه از زیبایی این که هویج یا کاهو می تواند شکوفا شود شگفت زده شده ام.

“اکنون چهارمین فصل رشد خود را شروع می کنم. در ابتدا انواع مختلفی را امتحان کردم و آنها را با شرایط خاک خود تطبیق دادم.” در آینده، گل صد تومانی نیز وجود خواهد داشت. مالین لوث 1300 عدد از آنها را به عنوان منبع درآمد بعدی کاشته است، “آنها همیشه به مقداری نیاز دارند تا زمانی که به محصول برسند.” ایده او برای Wildling Blumen همچنین شامل ارائه تنوع رنگی متفاوت و مهمتر از همه، مانند گل های خشک شده او می شود – به عنوان مثال، گل های نی در مس، رز، و گل های سفید شده توسط خورشید.

برای اطلاعات بیشتر:
مالین لوث
بلومن وحشی
Römerstraße 2
79379 مولهایم
تلفن: +4915734385497
ایمیل: [email protected]
www.wildlingblumen.de



منبع

این مزرعه با کمپوست بارور می شود که در حال حاضر ظرفیت نگهداری آب خاک – خاک لسی که قبلاً ذاتاً ظرفیت نگهداری آب خوبی دارد – نسبت به سال های گذشته بهبود بخشیده است. این به من امکان می دهد در مصرف آب صرفه جویی کنم، که ممکن است در آینده در صورت افزایش هزینه های آب بسیار مفید باشد. او تقریباً هیچ هزینه انرژی به دلیل کشت در هوای آزاد ندارد. فقط در تابستان یک سردخانه در یک قصابی قدیمی راه اندازی می کند، جایی که کارگاه کوچک خود را نیز دارد. Malin Lüth راه حل ویژه ای برای محصولات اضافی ایجاد کرده است. “اگر چیزی باقی مانده باشد، در فروشگاه آنلاین من این امکان وجود دارد که به پروژه “Aufblühen” کمک مالی کنم. برای افرادی که در خانه های سالمندان و برای زنان پناهنده هستند. این یک وضعیت برد-برد است – مشتریان مبلغی را اهدا می کنند تا هزینه تحویل در آنجا و غیره پرداخت شود، و بنابراین می توانید با گل برای مردم شادی کنید.”

راه حل های پایدار
تقریباً 130 محصول مختلف را در منطقه کوچک 0.8 هکتاری خود کاشته است. او می گوید: “حتی اگر گاهی محصولی را از دست بدهم، باز هم به دلیل تعداد زیاد محصولات در وضعیت خوبی هستم. اخیراً مجبور شدم 10 درصد از سطح را دوباره بکارم زیرا مشکل چمن کاناپه ای داشتم که آن را دست کم گرفته بودم.” برای غلبه بر آن، مالین لوث منطقه را با فیلم سیلو پوشانده تا علف های مبل را خفه کند. با این حال، اگر مجبور شوید یک منطقه را بازسازی کنید، قابل توجه است.
این مزرعه با استفاده از یک مخزن 8000 لیتری برای آبیاری قطره ای آبیاری می شود. مالین لوث از تابستان خشکسالی 2022 چیزهای زیادی آموخت. سال 2021 سال بسیار مرطوبی بود، زمانی که او هنوز کشت را با گلدان های پرس خاک انجام می داد. اکنون او با بذرکاری مستقیم کار می کند تا گیاهان پایدارتری داشته باشد.


مالین لوث در زمین خود. عکس: مارسیا فریز

مسیر مدرنیزاسیون
Wildling Blumen: یعنی عدم استفاده از آفت کش ها و کشت و برداشت هماهنگ با طبیعت. در سال 2019، مالین لوث اولین شکوفه های بهاری را قرار داد و در سال 2020 سرانجام در طول همه گیری همه گیر، با شرکت کوچک خود وارد تجارت شد. همه کانال‌های فروش من که از قبل محاسبه شده بود ناگهان نامشخص یا حتی بسته شدند، رستوران‌ها، گل‌فروشی‌ها و غیره. سپس ایده ارسال گل ها از طریق کانال رسانه اجتماعی Malin Lüth مطرح شد. “بنابراین بدون هیچ مقدمه ای، یک فروشگاه اینترنتی اولیه راه اندازی کردم و سپس توانستم نرگس ها و لاله ها، شقایق ها، و انگل ها را بفرستم. به این ترتیب متوجه شدم که می توانم به مشتریان زیادی در سراسر آلمان دسترسی پیدا کنم که قبلاً نظر خود را در مورد آن تغییر داده بودند. گل های پایدار.”

گلهای وحشی: یعنی کار دستی
زمینه آنها 100 درصد دستی است. این نتیجه می دهد: Wildling Blumen دارای گواهی ارگانیک است و سال آینده نیز گواهی Demeter را دریافت خواهد کرد. پرورش دهنده گل پنج کارمند دارد، از جمله دو پناهنده اوکراینی و یک کارمند که در امور اداری کمک می کند. مالین لوث علاوه بر تولید گل شاخه بریده، منابع درآمد دیگری نیز ایجاد کرده است. اینها شامل رویدادهایی در این زمینه می شود: کارگاه های آموزشی با یک طراح گل، سمینارهای راه اندازی، آموزش پرورش گل، و مهمانی های مجردی. همه اینها در یک فضای آرام در داخل و اطراف زمین او اتفاق می افتد. هدف اصلی او ارسال آنلاین به مشتریان مستقیم است. علاوه بر این، Wildling جعبه های مشترک را با حمل و نقل در منطقه و همچنین تحویل گل به گل فروشی ها، رستوران ها و کافه ها ارائه می دهد. لوث می‌گوید: «وایلدلینگ یک تجارت کوچک است و من می‌خواهم آن را کوچک نگه دارم. “من دوست دارم در این زمینه کار کنم و اگر بخواهم کسب و کارم را بیشتر توسعه دهم، به همان میزان ممکن نیست. رشد در حوزه های دیگر، بیشتر هدف من است.”