“روز حرفه ای های اداری مانند گذشته نیست”

ترویج گل برای استفاده روزمره
پس Admin Week مثل گذشته نیست، اما آیا این چیز بدی است؟ آمریکایی ها قبلاً خیلی به تعطیلات فکر می کردند، اما از زمان کووید به نظر می رسد که گل برای استفاده روزمره و هفتگی بیشتر خریداری می شود.

“اکنون، مراسم عروسی در اوج است، و جشن های دبیرستان شروع می شود. روز مادر (14 مه) به زودی فرا می رسد و در نتیجه تقاضا برای گل افزایش می یابد.”

به گفته برخی از مشتریان خرده‌فروشی ما، دلیل اصلی این است که سرویس‌های سیمی تبلیغات روز حرفه‌ای اداری یا هفته مدیریت را با فرا رسیدن کووید متوقف کردند.

برای اطلاعات بیشتر
فراوانی گل
جوست بونگارتز
ایمیل: [email protected]
https://www.florabundance.com/



منبع

در Florabundance، آنها در هفته‌های گذشته شاهد افزایش متوسطی در فروش گل بوده‌اند و برخی ممکن است به دلیل هفته معاونت اداری باشد.

چهارشنبه در آخرین هفته کامل ماه آوریل به عنوان روز حرفه ای اداری شناخته می شود. روز خوبی برای گل فروشی! یا نه؟

به گفته چندین خرده فروش بزرگ، جوست بونگارتز از فلوراباندنس، یک عمده فروش گل آمریکایی، که با چندین نفر از آنها صحبت کرده است، می گوید: «هیچ چیز مانند گذشته نیست.

با این حال، عید پاک، تعطیلات بزرگ‌تری برای خرده‌فروشان است و بسیاری در مقایسه با سال قبل از کووید 2019، امسال فروش بهتری داشتند، اما در مقایسه با سال 2022 کمتر.

به منظور ترویج استفاده روزمره از گل‌ها، ThatFlowerFeeling در ژانویه 2021 راه‌اندازی شد. و Bongaerts به‌عنوان یک داوطلب به روش‌های مختلف این صنعت را ترویج و حمایت می‌کند. او مدیر پرورش دهندگان و ارسال کنندگان گل کالیفرنیا (Calflowers) و صندلی بازاریابی برای بنیاد ThatFlowerFeeling است. کمپین “Self Care Made Easy” ادامه دارد و بودجه برای کمپین بعدی جمع آوری می شود و پرورش دهندگان، پرورش دهندگان، شرکت های حمل و نقل، عمده فروشان، خرده فروشان و سوپرمارکت ها تشویق می شوند تا در افزایش مصرف گل در ایالات متحده مشارکت کنند.


Joost Bongaerts و Yvette Groskamp که در تجارت گل نیست بلکه گروه هدف کمپین ThatFlowerFeeling است.