رویال برینکمن و مولیر همکاری خود را در مکزیک گسترش می دهند

Moleaer و Royal Brinkman در حال گسترش روابط تجاری خود برای ارائه و پشتیبانی از مولدهای نانوحباب Moleaer و راه‌حل‌های تولیدکنندگان گلخانه‌ای با فناوری پیشرفته در مکزیک هستند. منابع محلی در مکزیک اکنون برای خدمت به باغداران و باغداران گلخانه ای برای نصب، نگهداری و پشتیبانی از فناوری نانوحباب ثبت شده Moleaer در دسترس است.

همکاری بین رویال برینکمن و مولیر ابتدا در اروپا در سال 2019 آغاز شد. پس از نصب های موفقیت آمیز و مزایای ثابت شده رشد در گلخانه ها و مخازن فضای باز در سراسر اروپا، رویال برینکمن اکنون مشتاق است تا این فناوری را به تولیدکنندگان گلخانه ای در مکزیک معرفی کند تا کیفیت و استفاده از آب را بهبود بخشد. ، تولید محصول و سودآوری.

این مشارکت استراتژیک یک راه حل خدمات کامل و پشتیبانی پس از فروش را ارائه می دهد تا به کشاورزان کمک کند تا از فناوری نانوحباب Moleaer حداکثر بهره را ببرند و نتایج را کمی سازی کنند. رویال برینکمن بیش از ده سال است که دفتری در مکزیک دارد و اخیراً برای حمایت از استراتژی “محلی برای محلی” خود به یک مرکز بزرگتر نقل مکان کرده است. Moleaer دارای کارکنان فروش و پشتیبانی است که در مکزیک و آمریکای لاتین زندگی می کنند.

برای اطلاعات بیشتر:
رویال برینکمن
[email protected]
www.royalbrinkman.com

فناوری نانوحباب اختراع شده Moleaer توسط دانشگاه‌های مشهور از جمله UCLA، ویرجینیا تک، دانشگاه جورجیا و سایرین و همچنین سازمان‌های تحقیقات باغبانی مانند Delphy و NovaCropControl برای تحقیق و اثبات مزایای محصول برای گوجه‌فرنگی، فلفل، توت‌فرنگی و غیره تایید شده است. محصولات زراعی.

مولیر
[email protected]
moleaer.com



منبع

بن سوسف، مدیر کل رویال برینکمن مکزیک، می‌افزاید: «ما شاهد موفقیت بزرگی در استقرار فناوری نانوحباب‌های Moleaer در بسیاری از کشورها بوده‌ایم و ما مشتاقانه منتظر تکرار این موفقیت در مکزیک هستیم. ما قویاً احساس می‌کنیم که تولیدکنندگان در اینجا آماده هستند تا از فناوری نانوحباب‌های پیشرو برای باغبانی استفاده کنند تا عملکرد و پایداری خود را بهبود بخشند.

نیک داینر، مدیرعامل Moleaer می گوید: «بازار باغبانی گلخانه ای مکزیک برای Moleaer مهم بوده است و پایگاه مشتریان این شرکت در سال های اخیر به سرعت در حال توسعه بوده است. تولیدکنندگان مکزیکی دائماً به دنبال بهبود کشت خود هستند و نانوحباب‌ها می‌توانند با کاهش بیماری‌های منتقله از ریشه، بهبود عملکرد، کاهش بیوفیلم و بهبود کیفیت و عملکرد آب آبیاری به این مأموریت کمک کنند. شبکه رویال برینکمن در مکزیک به ما این امکان را می دهد که پشتیبانی و خدمات محلی خود را به کشاورزان گسترش دهیم.