رویال ون زانتن و اینترپلنت شراکت خود را در شرق آفریقا اعلام کردند

تاسیسات آزمایشی در نایواشا به دلیل ریز اقلیم مناسب آن در منطقه پرورش گل کنیا انتخاب شده است و به طور استراتژیک در قلب این منطقه پرورش گل قرار دارد. با توجه به این واقعیت که تقاضای فزاینده ای برای منابع طبیعی کنیا وجود دارد، مراقبت از بازیافت بیشتر آب مورد استفاده توسط تاسیساتی که عمدتاً با انرژی خورشیدی کار می کند، انجام شده است.

ماموریت
ما مأموریت خود را بر این گذاشته ایم که شور و اشتیاقی را که رویال ون زانتن از زمان تأسیس آن در سال 1862 تعریف کرده است، منتقل کنیم. این در فرهنگ گل ها و شرکت ما منعکس شده است. من از فرصتی برای به اشتراک گذاشتن اشتیاق و محصولات خود در مناطق جدید آفریقا بسیار هیجان زده هستم. ما مشتاقانه منتظر همکاری با Interplant هستیم. ریک کرون اضافه می کند.

ما فعالانه به دنبال همکاری با شرکا در زنجیره ارزش هستیم. ریک کرون، مدیر بازرگانی رویال ون زانتن، می گوید: مشارکت با Interplant فعالیت های ما در شرق آفریقا و خدمات ما را به کشاورزان در این منطقه تقویت می کند. در نزدیکی دریاچه نایواشا در کنیا مزارع گل فراوانی وجود دارد. امکانات آزمون از نظر استراتژیک برای پذیرایی از بازدیدکنندگان از سراسر جهان قرار دارد.

برای اطلاعات بیشتر:
رویال ون زانتن
Lavendelweg 15, Rijsenhout
صندوق پستی 265, 1430 AG Aalsmeer
هلند
تلفن: 00 38 297 (0) +31
www.royalvanzanten.com



منبع

کاشت
www.interplant.nl

پرورش دهندگان گل هلندی Interplant و Royal Van Zanten در حال همکاری هستند تا تعدادی از گونه های قوی از گل های تابستانی محبوب را برای پرورش دهندگان در شرق آفریقا بیاورند. Interplant نماینده رویال ون زانتن خواهد بود و انواع آنها را در منطقه ای که اینترپلانت سال ها حضور و شبکه قوی داشته است نمایندگی می کند. امکانات آزمایشی Interplant در کنیا به عنوان مکانی برای آزمایش گل با آلسترومریا، استاتیک، گل داودی و لیمونیوم خواهد بود.