رویال ون زانتن کاتالوگ جدید را ارائه می کند


از تحول دیجیتال به یک واقعیت ترکیبی و بازگشت به اتصال دوباره در رویدادهای فیزیکی. سال های گذشته سواری وحشیانه ای بوده است! با این حال، در همان زمان، ما به نوآوری ادامه دادیم تا بتوانیم یک مجموعه جدید 2023 ارائه کنیم. رویال ون زانتن اعلام کرد: ما نه تنها محصولات جدید بلکه مفاهیم جدید خرده فروشی را برای افزایش فروش گیاهان در فروشگاه ها ارائه می دهیم.

جدیدترین نکات برجسته ما
علاوه بر الهام، این کاتالوگ با مجموعه ای شگفت انگیز از گیاهان گلدار مانند آستر، بوواردیا، سلوزیا، گل داوودی گلدانی و مامان های باغی بسته بندی شده است. مایلیم توجه شما را به سه مورد از نکات برجسته ما در سال 2023 جلب کنیم.

سری جدید خود را به شما معرفی می کنیم: Sollinea! مفهوم Sollinea برای نسل مدرن #علاقه‌های گیاهی ایجاد شده است! رنگ‌های تازه و شکل‌های منحصربه‌فرد متناسب با روندها، جذابیت‌ها و نیازهای مخاطبان جوان‌تر در مغازه‌ها.

با مفهوم جدید Celosia ما آشنا شوید: ‘WILD’! این مفهوم متناسب با نیاز بازار به گیاهان و گل های پایدارتر است. ‘WILD’ اولین سلوسیا رام نشده است و به هیچ تنظیم کننده رشد نیاز ندارد!

ما نه 1، نه 2، بلکه 3 سری جدید باغ مادر در سال 2023 برای شما داریم:

  • PaX (تلفظ به عنوان “بسته”): سری فوق العاده جمع و جور ما.
  • الکسیا: خانواده مادران باغ اولیه ما، که به شما امکان می دهد گیاهان را در اوایل فصل بدون نیاز به پارچه سیاه تهیه کنید.
  • آملی: خانواده چند فلور دیرگل ما برای برنامه ریزی All Saint در کشت در فضای باز. موجود در شش رنگ روشن زیبا که همگی با یک عادت گیاهی جذاب هستند.

2023 روندها و مفاهیم
تماشاگران ترند می بینند که متضادها در مد و دکوراسیون داخلی کنار هم قرار می گیرند. این باعث ایجاد طرح های فراگیر و قدرتمند می شود. به عنوان مثال، طبیعی و در عین حال مجلل یا آسیب پذیر و در عین حال قدرتمند. زیبایی “مخالف ها جذب می شوند” دیدی فراگیر از جهان ایجاد می کند، به ویژه برای نسل های جوان تر مانند ژن Z. همه چیز در مورد پذیرش و انطباق در گسترده ترین معنای این کلمات است.

برای سال 2023، ما یک داستان رنگی ارائه می دهیم که بر اساس رنگ های طبیعی و خاکی است که حس فراگیری و هماهنگی را ایجاد می کند. قرمز و سبز به پالت رنگی رنگی جذاب می بخشد.

برای اطلاعات بیشتر:
رویال ون زانتن
Lavendelweg 15, Rijsenhout
صندوق پستی 265, 1430 AG Aalsmeer
هلند
تلفن: 00 38 297 (0) +31
www.royalvanzanten.com



منبع