رویداد بعدی تجارت لاله در سال 2024


در بهار امسال، پنجمین رویداد ویژه تجارت لاله برگزار شد. پس از دو سال کرونا که به شیوه‌ای خلاقانه و ترکیبی با نمایش اکثر مجموعه‌ای از محصولات پر شده بود، امسال دوباره این فرصت را داشتیم که از همکاران و مشتریان علاقه‌مند به صورت حضوری در شرکت پذیرایی کنیم.

در حالی که در سال های گذشته بازدیدکنندگان عمدتاً از شمال و شرق اروپا می آمدند، امسال بیشتر آنها از سایر نقاط جهان آمده بودند. به دلیل جنگ در اوکراین که در فوریه آغاز شد، همه شرکت کنندگان به اتفاق آرا تصمیم گرفتند که در رویداد تجاری لاله ها نمایش بزرگی ایجاد نکنند.

در پایان نمایش دسته جمعی لاله ها، بازدیدکنندگان وفادار و تازه واردان مورد بررسی قرار گرفتند و آنها از این رویداد قدردانی کردند. طبیعتاً شرکت‌های شرکت‌کننده امیدوارند که وضعیت باثبات‌تری برای آینده داشته باشند. به همین دلیل تصمیم گرفته شده تا ششمین رویداد تجارت لاله از 13 تا 15 مارس 2024 برگزار شود.

دقیقاً بین روزهای تعطیل، واکنش های مثبت تجارت به این پیشنهاد، 13 شرکت شرکت کننده را در تصمیم خود تقویت کرد. تاریخ رویداد یک هفته زودتر از حد معمول است، بنابراین دقیقاً بین تعطیلات قرار می گیرد. روز مادر بریتانیا و روز جهانی زن درست قبل از آن است و عید پاک در پایان ماه مارس است.

شرکت کنندگان شرکت های شرکت کننده در رویداد تجارت لاله عبارتند از P. Aker، Amsonia، Boots Flowerbulbs، Borst Bloembollen، BOT Flowerbulbs، Haakman Flowerbulbs، Holland Bulb Market، Jansen’s Overseas، P. Nelis & zoon’s، Nord Lommerse، C. Steenvoorden، VWS. و Jan de Wit en Zonen.

برای اطلاعات بیشتر:
رویداد تجارت لاله
[email protected]
www.tuliptradeevent.nl



منبع