رویداد HTA بهترین روش بدون ذغال سنگ نارس را با پرورش دهندگان به اشتراک می گذارد

این رویداد توسط Wayne Brough از HTA سازماندهی شد، او توضیح داد که بلافاصله توسط افرادی از سراسر صنعت که می خواستند به جلسه بپیوندند، اشتراک آن را بیش از حد دریافت کردند که نشان دهنده تعهد HTA و اعضای آن به عاری از ذغال سنگ نارس بود. با این حال، هنوز چالش های قابل توجهی برای غلبه بر وجود دارد، به این معنی که مهلت پیشنهادی Defra برای ممنوعیت تولیدکنندگان حرفه ای در سال 2026 خیلی زود فرا می رسد.

این هفته سی پرورش‌دهنده درخت و گیاه از سراسر بریتانیا در رویداد بدون ذغال سنگ نارس شبکه نهالستان انجمن صنفی باغبانی (HTA) گرد هم آمدند تا نظرات، تجربیات و دانش خود را در مورد رشد بدون ذغال سنگ نارس تبادل کنند. این رویداد توسط نهالستان های هیلیر در رامزی در نزدیکی ساوتهمپتون میزبانی شد و شامل بازدید از سایت های تولید محصولات درختان بالغ و کانتینری آنها بود.

آلیستر گریفیث اظهار داشت: دیدن پیشرفت بزرگی که هیلیر برای رسیدن به 100% بدون ذغال سنگ نارس و به اشتراک گذاشتن تخصص برای کمک به دیگران در همان سفر داشته است، مثبت است.



منبع

کیت نیکلسون، سخنران، فاش کرد که Westland 80 میلیون پوند در زیرساخت های بدون ذغال سنگ نارس سرمایه گذاری کرده است. او اظهار داشت: «همه چیز در مورد زمان است. این صنعت سخت در تلاش است تا عاری از ذغال سنگ نارس شود و برای رسیدن به این هدف باید با دولت و کل زنجیره تامین همکاری کند. اگر دولت اصرار داشته باشد که خیلی سریع حرکت کند، ممکن است آسیب جدی ایجاد کند.»

مهمانان همچنین چندین سخنرانی شنیدند، از جمله:

  • سیاست عاری از ذغال سنگ نارس – دیوید لیدیات از HTA
  • سهم سازنده – کیت نیکلسون از سینکلر/وستلند
  • انتقال به بدون ذغال سنگ نارس در مهد کودک های هیلیر – چارلز کار، مهد کودک هیلیر
  • حمایت از انتقال بدون ذغال سنگ نارس – دکتر راگاوندرا پراساد و پروفسور آلیستر گریفیث.

چارلز کار گفت: «هیلیر تصمیم گرفت که در سال 2020 بدون ذغال سنگ نارس رها شود و امسال به این مهم دست یافته است. خوشحال شدم که برخی از تجربیات خود را با گروه به اشتراک بگذارم. چالش برانگیز بوده است و 10 تا 20 درصد محصولات به مدیریت و منابع اضافی نیاز دارند. ما هنوز در حال یافتن ضررهای غیرقابل توضیح هستیم.»