روی تجسم مجدد لجستیک فاسد شدنی آفریقا تمرکز کنید

این رویداد به ترتیب از طرف شرکای صنعتی محلی و انجمن هایی مانند انجمن آووکادو کنیا، کنسرسیوم تولید تازه کنیا یا FPC کنیا و انجمن صادرکنندگان محصولات تازه کنیا حمایت شد.

منبع: logupdateafrica.com



منبع

از فرودگاه ها ایفای نقش کلیدی در ساخت مراکز آینده برای کاوش در بازارهای جدید و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در ارتقاء زنجیره سرد و زیرساخت‌های حمل‌ونقل برای بخش فاسد شدنی‌ها و اهمیت تطبیق داده‌ها و دیجیتالی شدن در زنجیره‌های تامین، ویرایش چهارم “فاسد شدنی لجستیک آفریقا”. که هفته گذشته برگزار شد، زنجیره تامین فاسد شدنی آفریقا را دوباره تصور کرد و بر نقاط قوت و مزایای طبیعی آن تمرکز کرد.

اولین بحث پانل با موضوع ” بنادر و سردخانه های خنک – ساخت هاب های فاسد شدنی آینده” پس از ارائه هایی از سوی اداره فرودگاه های کنیا، رولاند ویل، معاون فروش بار در فرودگاه فرانکفورت، و سام کوینتلیه، مدیر توسعه تجارت بار در بروکسل برگزار شد. فرودگاه در مورد استراتژی‌های محموله آتی که توسط فرودگاه‌های مربوطه به کار گرفته می‌شود و در مورد بادهای دنباله‌دار برای صنعت بار در میان شرایط اقتصادی و ژئوپلیتیک فعلی و چالش‌های موجود در آن صحبت کرد.

«آینده تازه – لجستیک می‌تواند آن را محقق کند» موضوع اصلی بحث‌هایی بود که در چهارمین دوره رویداد یک روزه «فاسد شدنی لجستیک آفریقا» برگزار شد که توسط Logistics Update Africa، یک انتشارات گروه رسانه ای STAT در نایروبی، کنیا برگزار شد. ، در 24 نوامبر 2022.