زنان، نسل بعدی گلخانه ساز؟

برای اطلاعات بیشتر:
جولی ای. گیلبرت، مالک/کارگردان
G&V Greenhouse Solutions LLC.
[email protected]
www.greenhousesolutionsusa.com



منبع جولی می‌گوید: “زنان بخش بزرگی از نیروی کار در هر دو صنعت را تشکیل می‌دهند، و درک نقش آنها مهم است. من در مورد برخی از راه‌هایی که زنان در این صنایع مشارکت می‌کنند و اینکه چگونه می‌توانند توسط مشاغل خانوادگی حمایت شوند، صحبت خواهم کرد.” گیلبرت، مالک/مدیر شرکت G&V Greenhouse Solutions LLC.

در حال حاضر، G&V Greenhouse Solutions LLC 19 سال موفقیت را جشن گرفته است، آنها در حال حاضر مشتاقانه منتظر یک جشن 20 ساله در آوریل سال آینده هستند. “Coming to Cultivate از سال 2012 چنین موفقیتی را به اثبات رسانده است. ما همچنان یک شرکت متنوع خواهیم بود که برای ورود زنان به این عرصه پیشرو است. ما می خواهیم چراغی برای برابری زنان در نیروی کار ساخت گلخانه باشیم. همانطور که در حال انجام است. نسل بعدی زنان گلخانه ساز خواهند بود.”

زنان زیادی در صنعت ساختمان وجود دارند و حتی تعداد زنان بیشتری در صنعت گلخانه وجود دارد، اما تعداد کمی هستند که هر دو را انجام می دهند. G&V Greenhouse Solutions LLC این روایت را ترکیب کرده است. شرکت ساخت گلخانه 99 درصد از زنان را در دفتر دارد و بیشتر مردان کار میدانی را تکمیل می کنند.

زنان در گلخانه ها
زنان همچنین نقش مهمی در گلخانه‌ها در سراسر کشور ایفا می‌کنند—طبق داده‌های اداره آمار کار ایالات متحده (BLS) آنها حدود 40 درصد از کل کارکنان گلخانه‌ها را تشکیل می‌دهند. جولی می‌گوید: «گلخانه‌ها اغلب توسط خانواده‌هایی اداره می‌شوند که می‌خواهند پسران و دخترانشان در اداره کسب‌وکار خانوادگی مشارکت داشته باشند، بنابراین استخدام زنان برای اجرای روان این مشاغل در طول زمان ضروری است».

زنان در ساخت و ساز:
“در ساخت و ساز، زنان اغلب نادیده گرفته می شوند که توانایی کمتری نسبت به مردان دارند. این گفته کاملاً درست نیست، اما گاهی اوقات این گفته درست است (من یک زن هستم که صحبت می کنم). آنها همچنین مهارت های منحصر به فردی را به مشاغل خود می آورند که به نفع هر شرکتی است برای مثال، آنها ممکن است به جزئیات یا توانایی انجام چند کار توجه داشته باشند که در غیر این صورت ممکن است در یک سایت ساخت و ساز بدون استخدام فردی خاص برای آن مهارت ها در دسترس نباشد.”

همه اینها را کنار هم بگذارید، اکثر شرکت‌های گلخانه‌سازی مبتنی بر خانواده هستند. همه ما برای تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران خود فداکاری می‌کنیم. ما عاشق شغل خود هستیم و بودن در کنار خانواده‌هایمان در طول این فرآیند باعث افتخار ماست.»