“ساخت ایتالیا” همیشه جذاب است، حتی در گل رز باغی”

اکنون آنها از دیگر کشورهای اروپایی نیز درخواست دریافت می کنند. دبورا گیونه، مدیر بازاریابی در NIRP International با افتخار می گوید: «این دوباره ثابت می کند که «ساخت ایتالیا» همیشه جذاب است.


از چپ به سمت راست: Blue Girl، Isabella Autissier، و Ragazza

معطر، دوباره شکوفا و مقاوم
همانطور که از نام “Le Profumatisime della Riviera dei Fiori” پیداست، رزهای باغی هیبریدی T در این مفهوم بسیار معطر هستند. گیونه می‌افزاید: «این محدوده از مجموعه‌ای از 20 مورد از بهترین و معطرترین گونه‌های گل رز باغی تشکیل شده است، و علاوه بر آن، دوباره شکوفا می‌شوند و بسیار مقاوم هستند».


گیاهان در گلخانه


مونیکا اسکاپارو و دبورا گیونه از NIRP International در حال تبلیغ “Le Profumatisime della Riviera dei Fiori” خود در Myplant & Garden 2023 هستند.

برای اطلاعات بیشتر:
دبورا گیونه
NIRP بین المللی
ایمیل: [email protected]
www.nirpinternational.com



منبع

مواد POS
ایده پشت این مفهوم، دادن ارزش اضافی به گیاهان است، به همین دلیل است که گیاهان با مواد POS به خرده فروشان تحویل داده می شوند. “آنها روی چرخ دستی های مارک دار، در ظروف آبی روشن 5.5 لیتری، با برچسب های مشابه، و یک کارت پستال روی هر گلدان قرار دارند.” آنها قفسه هایی با 84 گیاه عرضه می کنند و وقتی گیاهان در اواخر فصل بزرگتر می شوند، دو چرخ دستی با 42 گیاه می سازند.


در سمت چپ Eudora®

افزایش تقاضا
اگرچه گیاهان کمی گرانتر از گیاهان بدون مفهوم هستند، Ghione متوجه می شود که تقاضا در حال افزایش است. ما فقط گل رز نمی فروشیم، ما احساسات می فروشیم. تا سال گذشته این گیاهان فقط از ایتالیا درخواست می شد، اما امسال درخواست های زیادی از آلمان، هلند و سایر کشورهای شمالی دریافت کردند. گیونه در پایان می‌گوید: «همانطور که می‌بینید، حتی برای گیاهان، «ساخت ایتالیا» جذاب است.

در لیگوریا رشد کرده است
علاوه بر رایحه، منطقه ای که آنها در آن رشد می کنند نیز در نام گنجانده شده است. “گل رز در لیگوریا، نزدیک مرز فرانسه، جایی که گل‌کاری در آن متولد شد، درست روی تپه‌هایی که مشرف به دریای باشکوهی است که مورد علاقه گردشگری است، رشد می‌کنند. بنابراین فکر کردیم که باید آن را نه تنها در نام، بلکه در نامش نشان دهیم. همچنین در مواد POS.”

و این ویژگی‌ها در بسیاری از محاکمه‌های بین‌المللی رز مانند باگاتل، لیون، بادن بادن، دن هاگ و رم، که این گونه‌ها بیش از 100 جایزه را کسب کردند، اعطا شده است. فقط به چند مورد از آنها اشاره می کنیم: Grande Classe®، Anastasia®، Crazy Fashion®، و در میان جدیدترین محصولات، The Pride®، Eudora®، و Jingle Bells®.

البته، شما NIRP International را به خاطر انواع گل رز بریده می شناسید، اما این پرورش دهنده به پرورش گل رز باغی نیز معروف است. حدود پنج سال پیش، آنها یک پروژه آزمایشی را در ایتالیا آغاز کردند و گیاهان گل رز باغی را برای عمده فروشان، مراکز باغ و مغازه های باغ پرورش دادند. آنها مفهوم جدید خود را با نام “Le Profumatisime della Riviera dei Fiori®” در ایتالیا معرفی کردند و تقاضا از آن زمان در حال افزایش است.