“سازماندهی حمل و نقل روزانه به مهارت زیادی نیاز دارد”

فریت لاین اروپا در حمل و نقل بین المللی یخچال دار تخصص دارد. این به مشتریان 24/7 از یک مکان کاملاً جدید و تحت کنترل دما در هلند و یک شعبه مستقل در Felixstowe، انگلستان خدمات ارائه می دهد.

فریت لاین اروپا اخیراً به برنامه تجارت اتحادیه اروپا پیوسته است. ادوین امیدوار است که این امر اهداف بین المللی شرکت را تقویت کند. او در پایان می‌گوید: “این برنامه بینش بیشتری را در مورد پتانسیل صادراتی استفاده نشده به ما ارائه می‌دهد. اما آنچه ما بیشتر از همه در مورد آن دوست داریم حس اجتماعی است. ما به اشتراک گذاشتن دانش و تخصص را ضروری می‌دانیم و این برنامه در حالت ایده‌آل منجر به همکاری‌های فوق‌العاده خواهد شد.”



منبع

فریت لاین اروپا هر روز گل، سیب زمینی، میوه و سبزیجات هلندی را در کامیون های یخچال دار به بریتانیای کبیر ارسال می کند. که سالها بدون مشکل پیش می رفت. سپس برگزیت اتفاق افتاد. این بار سنگین اداری را بر حمل کننده تحمیل کرده است.

حمل و نقل به GB پیچیده تر است
هر روز صبح زود، حمل‌کننده سفارش‌هایی را دریافت می‌کند که اغلب باید همان شب تحویل داده شوند. ویکتور ویجوربرگ، مدیر فروش، با افتخار می‌گوید: «ما اقلام را جمع‌آوری می‌کنیم، آنها را گروه‌بندی می‌کنیم، تشریفات گمرکی را ترتیب می‌دهیم، و در آن شب، همه چیز تحویل داده می‌شود.

به دنبال بازارهای فروش جدید
همراه با اتوماسیون فرآیند، فریت لاین اروپا بازارهای فروش جدیدی را کشف کرده است. منطقه عملیاتی خود را تا فرانسه گسترش داده است. ما شاهد آمدن برگزیت بودیم و دیگر نمی‌خواستیم به بریتانیا وابسته باشیم. رقابت کمتر فضایی را برای ما در بازار فرانسه ایجاد کرد.»

او توضیح می دهد که این کار آسانی نیست زیرا حمل و نقل به بریتانیا از زمان معرفی مقررات جدید گمرکی بسیار پیچیده تر شده است. “قبل از این، وقتی یک پالت سبزیجات را حمل می کردیم، “سبزیجات” را پر می کردیم. اکنون باید کدهای محصول، وزن‌ها، فاکتورهای تجاری، مبدا محصول و کدهای بین‌المللی را اضافه کنیم.”

برای اطلاعات بیشتر:
خط باربری اروپا
791 Honderdland
2676 LV, Maasdijk, NL
تلفن: +31 (0) 174 520 010
ایمیل: [email protected]
وب سایت: www.fle-nl.com

منبع: RVO

ادوین زویجدروییک، مدیر مالی، می‌افزاید: «همه‌چیز به نظر دست‌وپاگیر است. ما به ارائه‌دهنده خدمات کاملاً متفاوتی تبدیل شده‌ایم: از حمل‌ونقل گرفته تا متخصص در امور گمرکی. برگزیت ما را مجبور کرده است که سرمایه‌گذاری زیادی در اتوماسیون داشته باشیم.» ادوین به کارکنان افتخار می کند. این فوق‌العاده است که چگونه با یک تیم موفق به انجام این کار شدیم. در همین حال، این شرکت فرآیندهای گمرکی خود را خودکار کرده است. او می گوید: ما برای آینده آماده ایم.

خطوط حمل و نقل اروپا مجبور شده است سرمایه گذاری زیادی در اتوماسیون فرآیندها انجام دهد. آژانس تصدی هلند (RVO) گزارش می دهد که به علاوه، به دنبال بازارهای فروش جدید است، تا حدی با حمایت برنامه تجارت اتحادیه اروپا.