ساعات پایانی Cultivate شروع می شود

تا کنون، غرفه داران بازخورد متفاوتی در مورد موفقیت شخصی خود در نمایشگاه ارائه کرده اند. در حالی که برخی از شرکت ها به طرز خوشایندی از میزان بازدیدکنندگان و علاقه شگفت زده می شوند، برخی دیگر هنگام مقایسه امسال با نسخه های قبل از همه گیری ناامید می شوند. برخی روزهای پر از جلسات را سپری می کنند و برخی دیگر به کندی ترافیک در مقایسه با سالن های شلوغ سال های گذشته اشاره می کنند. با این حال، همه قبول دارند که بازگشت بازدیدکنندگان بین‌المللی که سال گذشته بسیار دلتنگ آن‌ها شده بودند، عالی است.

هورتانسیا پاپ استار از مهد کودک بیلی بسیار جمع و جور و پر از گل است و از سال آینده در دسترس خواهد بود.

تیم مزارع کاستا افتخار می کند! غرفه جدید به سبک خانه جدید. و به آن GEO 2022 زیبا نگاه کنید. این گیاه سال TPIE است.



منبع فردا با آپدیت در آخرین روز نمایش برمی گردیم. قبل از اینکه گزارش تصویری خود را در روز جمعه در اختیار شما قرار دهیم، در اینجا نگاهی گذرا به روزهای پایانی داریم.

کمبود نیروی کار منجر به تقاضا برای راه حل های خودکار می شود، یک زنجیره تامین چالش برانگیز منجر به نیاز به کارایی می شود، در حالی که تولیدکنندگان به جستجوی بهینه سازی عملکرد و مدیریت بیماری ادامه می دهند. یک غرفه‌دار آماده کمک به هر نیاز باغبانی در Cultivate است. روز دوشنبه، دومین روز از نمایشگاه تجاری در کلمبوس، اوهایو، همراه با ارائه ها و مهمانی های بعدی برگزار شد. با توجه به اینکه روز پایانی در حال حاضر اتفاق می افتد، شرکت ها از ساعات پایانی نمایشگاه بیشترین استفاده را می کنند.

جوی وایزمن از ThinkPlants در حال برگزاری اکیناسه پاناما قرمز است. این یک رهاسازی دائمی جدید از Danziger و اولین اکیناسه است که از یک قلمه رویشی تکثیر شده است.


در غرفه Fleurizon، رابرت پتورینی یک لامپ Scadoxus و Scadoxus در دست دارد. در سمت چپ، کریس مشبرن، و در سمت راست، فرانک دی گریف.