ساعت “Magnificent هفت” بیش از 230 سال خدمت در مهد کودک Wyevale

کارین پس از تحصیل در رشته باغبانی در کالج به دپارتمان تکثیر مهد کودک وایوال پیوست. او سالها در تکثیر و پرورش گیاهان علفی تخصص داشت.

شش عضو فعلی و یک عضو تیم بازنشسته از مهدکودک‌های وایوال در هرفورد اخیراً به دلیل بیش از 30 یا 40 سال خدمت طولانی با شناسایی شناخته شده‌اند (ژوئیه 2022).

«پنج نفر از هفت نفر اخیراً مدال های نقره یا برنز دریافت کردند تا دستاوردهای خود را از انجمن کشاورزی سه شهرستان در ماه ژوئن جشن بگیرند.

مایکل در دهه 1980 به عنوان یک کارگر فصلی در بخش تولید صحرایی Wyevale Nurseries شروع به کار کرد و در سال 1990 به طور تمام وقت در واحد انتشار / لاینر مشغول به کار شد. او تا سال 1995 در آنجا ماند تا اینکه به بخش درخت شرکت منتقل شد.

هدر می افزاید: «مایکل یک پرورش دهنده بسیار آگاه و متخصص در هرس درختان است. او یکی از اعضای تیم ارزشمندی است که سهم قابل توجهی در موفقیت بخش درختی ما داشته است و ما به خاطر تلاش و تعهد سخت او مدیون او هستیم.

او در همان سال به ما ملحق شد، ابتدا به عنوان پذیرش، اما پس از مدت کوتاهی به سمتی در بخش حسابداری رفت. او نقش های مختلفی را در بخش از جمله نظارت بر حقوق و دستمزد و دفاتر خرید و فروش بر عهده گرفته است. او در حال حاضر کنترل کننده اعتبار ما است و همچنان در حال اجرای لیست حقوق و دستمزد است. او یک تیم بسیار فداکار است و در مواقعی، در هنگام سیل، حتی با تراکتور شوهرش سر کار آمده است!»

«کارهای بسیار کمی وجود دارد که پاتریک در 30 سال خدمتش با ما در اینجا انجام نداده باشد. او در تکثیر، حفاظت از محصولات، آبیاری و غیره کار کرده است. پاتریک بسیار با تجربه است و دانش گیاهی استثنایی دارد. نقش فعلی او در کنترل سهام است، جایی که او دانش خود را با اطمینان از اینکه مشتریان ما مقادیر مورد نیاز خود را دریافت می کنند ترکیب می کند.

برای اطلاعات بیشتر:
مهد کودک وایوال
[email protected]
www.wyevalenurseries.co.uk



منبع

فداکاری
«هفت نفر ما با هم بیش از 230 سال خدمت جمعی به ما داده اند که فوق العاده است. ما نمی توانیم به اندازه کافی از آنها برای تلاش و فداکاری مداوم آنها تشکر کنیم. آنها افراد بسیار ماهر و با تجربه ای هستند و ما بسیار خوش شانس هستیم که آنها را به عنوان بخشی از تیم خود داریم.

«راسل مدیر اعزام ماست. او دانش فوق‌العاده دقیقی از نیازهای مشتریان ما دارد و همیشه این مایل اضافی را برای ارائه خدمات برجسته به همه انجام می‌دهد.

سطح دانش فنی او همیشه برجسته بوده است. پس از سال‌ها کار در تکثیر، او به تیم در حال رشد ما نقل مکان کرد و روی سهام مراکز باغ و مشتریان چشم‌انداز کار می‌کرد.

مدیر مالی ما، لس در سال 1991 برای ما کار می کند و نقش بسیار مهمی در مدیریت حساب ها و فرصت های تجاری ما داشته است. سازمان ما در طول سال ها به طور قابل توجهی تکامل یافته است و لس یک عضو عالی و حامی هیئت مدیره بوده است. او همچنین در تضمین حکومت مالی خوب ما نقش بسزایی داشته است. ما از او به خاطر تمام فداکاری و مشارکتش که بسیار ارزشمند بوده است سپاسگزاریم.»

آلن که اکنون بازنشسته شده است، مدال نقره را برای بیش از 40 سال خدمت دریافت کرد و دایانا، لس، پاتریک و کارین به مدت 30 سال یا بیشتر مدال های برنز دریافت کردند. راسل، آلن و دایانا باید جوایز خود را در سال 2020 و لس در سال 2021 دریافت می کردند، اما به دلیل کووید این امکان وجود نداشت. راسل که اکنون 45 سال با ما بوده و مایکل به مدت 32 سال نتوانسته اند در مراسم اهدای جوایز شرکت کنند، بنابراین هنوز مدال های خدمات طولانی را جمع آوری نکرده اند، اما با این وجود تمام تلاش خود را به ما داده اند و از پیشگامان شرکت هستند. .

دایانا مدیر حقوق و دستمزد و کنترل اعتبار مهدکودک Wyevale است. او از یک پیشینه کشاورزی است و در سال 1989 پس از ازدواج با یک کشاورز از منطقه از شمال هرفوردشایر به هرفورد نقل مکان کرد.

در طول سال‌ها، کارین با شوهرش جاستین آشنا شد که او نیز برای ما کار می‌کند و دخترشان شارلوت هم اکنون در اینجا کار می‌کند. کارین در حال حاضر در حال رشد است و برای اطمینان از کیفیت عالی سهامی که به مشتریانمان ارسال می کنیم، مرکزی است. کارین یک باغبان برجسته است و در طول دهه ها چیزهای زیادی به ما داده است. او همچنین بسیار خوشحال است که دانش خود را به نسل بعدی گیاهان ما نیز منتقل می کند.

هدر ویلیامسون، رئیس مشترک مهدکودک‌های Wyevale، که پدربزرگش 92 سال پیش این کسب‌وکار را آغاز کرد، گفت: «تبریک‌های بزرگ و تشکر بزرگ از هفت تیم باشکوه ما برای تعهد بی‌نظیرشان به موفقیت ما و برای حمایت فوق‌العاده‌شان از همکاران و مشتریان ما. در طول دهه ها

آلن مدیر حمل و نقل کالاهای ما بود و با سه نسل از خانواده من کار می کرد. او در سال 1980 شروع به کار کرد و 10 سال اول خود را صرف رانندگی با کامیون های ما و انجام تحویل در سراسر کشور کرد. او همچنین به راه اندازی باغ های نمایشی در جشنواره های باغ لیورپول، استوک، گلاسکو و Ebbw Vale کمک کرد. او سپس به حیاط اعزامی ما نقل مکان کرد و همکاران بی شماری را در مورد روش صحیح نگهداری و بارگیری ایمن درختان و درختچه ها آموزش داد. او یک بازیکن تیم فوق العاده بود و ما همچنین می خواهیم از این فرصت استفاده کرده و برای او بهترین ها را برای بازنشستگی اش آرزو کنیم.

آلن* هاپکینز، راسل آبل، دایانا باربر، مایکل اسمیت، لس پتیت، پاتریک لوئیس، و کارین ویلیامز همگی به خاطر خدمات مستمرشان که در مجموع بیش از 230 سال است مورد ستایش قرار گرفته اند.