سانتیاگو لئون به تیم ملحق شد

اخیرا، سانتیاگو لئون به عنوان مدیر حساب Finished Plants در Deroose شروع به کار کرده است. رشد مجموعه‌ها و پایگاه مشتریان، گام‌های جدیدی را برای سازمان می‌طلبد.

“من مشتاقانه منتظر گسترش تلاش هایمان با گیاهان تمام شده هستم. ما پیشرفت های هیجان انگیز زیادی برای سال آینده داریم، و سانتی بسیار مناسب است، و ما خوشحالیم که او را به عنوان بخشی از تیم داریم! علاوه بر این، این موضوع باعث می شود خدمات مشتری به سطح بعدی با ترکیب ایده‌های جدید و ادامه خدمات عالی به مشتری که مشتریان ما در کارخانه‌های Deroose به آن عادت کرده‌اند، می‌گوید.» Kyle Brewer، مدیر فروش Deroose می‌گوید.



منبع

سانتیاگو یک تطابق کامل با تجربه مدیریت حساب کلیدی و سابقه اثبات شده خدمات مشتری است. او که از صنعت غذا و نوشیدنی می آید، تجربه زیادی در عرضه محصول و توسعه بازار دارد. اولین دستاوردهای او بر روی معرفی «مجموعه گلدان» و «مجموعه سرا» متمرکز شده است.

Deroose Plants یک شرکت مستقر در فلوریدا است که زیرمجموعه هایی در اروپا و آسیا دارد. این شرکت طیف گسترده ای از آسترها و گیاهان نهایی را ارائه می دهد. پیشرفت های جدید فروشگاه اینترنتی آن برای خریداران حرفه ای به آدرس https://shopusa.deroosplants.com و ارائه گیاهان در مجموعه های مختلف، از رشد و پایه تا مجموعه های سرامیکی و شیشه ای است.