سخنرانی انرژی برای پرورش دهندگان گلخانه ای با نگاهی به فناوری های جدید

جیلدو با مخاطبان به اشتراک گذاشت، با چنین باتری گرمایی، تولیدکنندگان می توانند 10 تا 30 درصد در انرژی گرمایش و سرمایش صرفه جویی کنند. باتری با اختلاف دما در لبه یا جایی در گلخانه خود را شارژ می کند. در واقع، گرمای اضافی در گلخانه به حدی است که از انرژی مورد نیاز گاز طبیعی فراتر می رود. فقط یک مشکل زمان وجود دارد که باتری حرارتی آن را حل می کند. به طور خلاصه این عملیات است.

ریک مارسمن، کارشناس بازار و پایداری در Vattenfall، سپس مخاطبان را در جریان تحولات بازار انرژی فعلی قرار داد. از جمله، او اشاره کرد که «ما در سال آینده نیاز به کاهش شدید تقاضا داریم تا تأسیسات ذخیره‌سازی گاز به درستی پر شوند.» با این حال، ریک همچنین متوجه شد که این یک موضوع حساس در میان باغبانان است. ریک که یک متخصص واقعی انرژی است، ارقام و اصطلاحات مخصوص به خود را می‌پاشید. پرس و جوهایی که پس از آن انجام شد نشان داد که چندین شرکت کننده با شیفتگی گوش می کردند اما نمی توانستند پیام اصلی را در چند جمله به همسایه خود منتقل کنند. مانند هر چیزی که در زمینه انرژی اتفاق می افتد همیشه بلافاصله قابل درک نیست، ارائه نیز به زمان نیاز دارد تا در آن غرق شود.

به دلیل حقوق و حق ثبت اختراع که باید درخواست شود، هنوز هیچ چیز فیزیکی نشان داده نمی شود، اما آزمایشات در آینده نزدیک در Koppert Cress نشان داده خواهد شد. کل ایده بر اساس باغ های میوه در فرانسه در گذشته است. این باغ‌های میوه با دیوارهایی که برای جذب گرمای روز طراحی شده‌اند، امکان کشت محصولات مدیترانه‌ای در مناطق سردتر کشور را فراهم می‌کنند.


رودریک گلروم این رویداد را آغاز کرد

برای اطلاعات بیشتر:
Vattenfall
مارلوس وستگست، مدیر بازار Agri
[email protected]



منبع

آن کورتالز آلتس، مدیر پایداری در Vattenfall، سپس در مورد حوزه کاری خود صحبت کرد: پایداری در بازار انرژی. چندین سخنرانی مهمان نیز به تحولات انرژی پایدار پرداختند.


Liesanne Wieleman، بنیانگذار و مدیر عامل، و Jildou de Jong، موسس و CTO Thermeleon، پس از ارائه Jildou


ریک مارسمن یک ارائه تعاملی ارائه می دهد

اولین کسی که صحبت کرد رودریک گلروم، مدیر بازار تجاری در Vattenfall بود. او با حکایتی زیبا درباره شاه و کشاورز شروع کرد. اخلاقیات داستان این بود که با هم می توانید سنگ بزرگی که راه را می بندد (بخوانید بحران انرژی) را از سر راه بردارید. اگر همه دور آن قدم بزنند، هیچ اتفاقی نمی افتد. شما به تنهایی نمی توانید کاری انجام دهید، اما با هم می توانید کارها را انجام دهید.


Sandra Uitenbroek – Van Schie پس از ارائه موفقیت آمیز

ساندرا خاطرنشان کرد: با شرکت‌های بیشتر و بیشتر شرکت‌ها و به‌ویژه تولیدکنندگان، استاندارد خاصی برای اندازه‌گیری خودتان نیز وجود خواهد داشت. “یک ارکیده را نمی توان با یک گل داوودی گلدانی مقایسه کرد، اما اگر ده پرورش دهنده از انواع مشابه دارید، می توانید خود را در کنار یکدیگر قرار دهید. سپس می توانید برای مثال نشان دهید که چون محصول شما برای مدت طولانی می ماند، ردپای بالایی ندارد.”

مرکز جهانی هورتی در Naaldwijk میزبان رویداد تأثیر انرژی Vattenfall تولید کننده انرژی بود. گروهی متشکل از کمتر از صد نفر که اکثر آنها کشاورز بودند، در مورد آخرین تحولات و موضوع پایداری مطلع شدند. اصطلاحی فراگیر که توسط خود Vattenfall و همچنین توسط Greenhouse Marketeers و Thermeleon به طور دقیق تر مورد توجه قرار گرفت.


آن کورتالز آلتس در میانه سخنرانی خود

ردپای CO2
پس از استراحت، شرکت کنندگان می توانستند بین دو ارائه یکی را انتخاب کنند: ارائه ساندرا یوتنبروک – ون شی از بازاریابان گلخانه ای یا ارائه ای از لودویگ سونسون در مورد توانمندسازی گیاهان. ساندرا در مورد اینکه چگونه به شرکت ها کمک می کنند ردپای کربن خود را به عنوان یک شرکت یا حتی محصول ترسیم کنند صحبت کرد. در بازاریابان گلخانه، آنها شاهد تقاضای فزاینده ای از سوی مصرف کنندگان برای چنین بینشی هستند، زیرا مصرف کنندگان آگاهانه تری خرید می کنند و می خواهند به محیط زیست کمک کنند. اما خرده فروشان نیز تقاضاهای بیشتری را مطرح می کنند زیرا آنها همچنین می خواهند خود را پایدار نشان دهند. و کسانی را که در لاهه هستند فراموش نکنید که مطالبات بیشتری در این زمینه مطرح می کنند. به کارخانه بازاریابان گلخانه ای کمک کنید، زیرا آنها ردپای کربن را برای شرکت ها ترسیم می کنند تا بتوانند آن را به همه طرف ها در میان بگذارند.

باتری حرارتی در حال توسعه
دور دوم ارائه‌ها بین ارائه توسط Ledngd یا Jildou de Jong از طرف Thermeleon انتخاب می‌کرد. جیلدو در مورد توسعه باتری حرارتی صحبت کرد. در حال حاضر آزمایش های کوچکی در Koppert Cress در حال انجام است و در آینده نزدیک افزایش خواهد یافت. در اوایل سال آینده در مجموع یک هکتار توسعه در نظر گرفته شده است.