سرمایه گذاری اخیر در سایت ظرفیت تولید را تا 25 درصد افزایش می دهد.

برای تماشای فیلم سرمایه گذاری سایت Earley Ornamental اینجا را کلیک کنید

برای اطلاعات بیشتر:
ارلی زینتی
[email protected]
www.earleyornamentals.co.uk



منبع

علاوه بر این، Earley Ornamentals روی دو کامیون 18 تنی DAF CF 320 با کنترل آب و هوا سرمایه گذاری کرده است و ناوگان تحویل خود را گسترش داده و انعطاف پذیری بیشتری را ارائه می دهد.

ساختمان جدید اکنون مواد در حال رشد و خطوط پرکننده، از جمله یک خط پرکننده جدید را در خود جای داده است.

با افزایش 25 درصدی ظرفیت تولید این شرکت، یکی از پیشروترین تولیدکنندگان گیاهان جوان مستقل در بریتانیا، Earley Ornamentals، ساختمان جدید را در سایت 12 هکتاری خود در Thirsk تکمیل کرده و خطوط پرکننده و بذر جدید، یک محفظه جوانه زنی و شش دستگاه خودکار نصب کرده است. رونق آبیاری


بوم های جدید آب خودکار

تکمیل اخیر ساختمان جدید توسعه بیشتر برای بهینه سازی فرآیند تولید و ظرفیت مرتبط را تسهیل کرده است. سیمون ادامه می دهد: “با تعهد به اطمینان از محیط رشد عالی و حفظ یکنواختی گیاهان جوان، ما با تامین کننده متخصص ماشین آلات باغبانی، Rotomation انگلستان مبتنی بر پرستون، برای نصب تجهیزات مناسب برای ساده سازی تولید کار کرده ایم.”


ساختمان جدید. برای تماشای فیلم سرمایه گذاری سایت Earley Ornamental اینجا را کلیک کنید.

بخش بذرکاری برای افزایش راندمان، با نصب یک خط بذرکاری جدید Urbinati بازسازی شده است، که اکنون مجموع را به 4 رسانده و 25٪ ظرفیت تولید بیشتر ایجاد می کند.

مدیر عامل Earley Ornamentals Simon Earley توضیح می دهد: “این در مورد این است که اطمینان حاصل کنیم که ما به ارائه انبارهای گیاهی با کیفیت بالا برای مشتریان خود ادامه می دهیم و در این محیط تجاری در حال تغییر حتی کارآمدتر می شویم. این آخرین سرمایه گذاری پیشرفت های ارزشمندی در تولید، انعطاف پذیری بیشتر و تجهیزات برای ارتقاء ارائه می دهد. اتوماسیون و کارایی. به ما امکان می دهد در شلوغ ترین دوره رشد محصولات بیشتری را رشد و مدیریت کنیم.”

این ظرفیت اضافی در بخش جوانه زنی نیز با نصب یک محفظه جوانه زنی جدید که اکنون چهار مورد از آن وجود دارد، تکرار می شود. و در مناطق رشد Earley، شش بوم آبیاری Urbinati برای آبیاری خودکار و برنامه ریزی شده تعبیه شده است. این بوم های جدید قوی برای ارتقای برنامه مدیریت آبیاری شرکت طراحی شده اند.


خط پرکن جدید