سرمایه گذاری مشترک با Genap BV

“ذخیره آب در بخش باغبانی بیش از پیش ضروری‌تر می‌شود. با افزایش هزینه‌ها و مشکلات مربوط به زنجیره تامین که در همه جا شاهد آن هستیم، Genap باید برای اطمینان از بهترین راه‌حل‌ها برای مشتریان خود در سراسر جهان، نوآورانه باشد. بخشی از این شامل می‌شود. دیک ون رگترن، مدیر عامل، گفت: افتتاح سرمایه گذاری های مشترک، درست مانند آنچه در کانادا وجود دارد. کانادا یک بازار باغبانی قوی دارد که همیشه در حال رشد و تغییر است، و ما هیجان زده هستیم که محصولات با کیفیت خود را در سطح محلی به مشتریان ارائه دهیم.” ، Genap BV



منبع مخازن فولادی
مخازن آب عمر طولانی دارند و به راحتی نصب می شوند. صفحات فولادی به دلیل توانایی آنها در حفظ شکل خود و به دلیل استحکام مکانیکی کششی منحصر به فرد هستند.

محصولات ذخیره سازی آب

آسترهای مخزن
این آسترها در طیف وسیعی از اشکال و مواد برای مخازن و تالاب ها هستند که می توانند متناسب با هر اندازه ای ساخته شوند. Genap از فناوری مبتنی بر GPS استفاده می کند که ابعاد و موقعیت یابی بسیار دقیقی را ارائه می دهد.

آستر مخازن
همه مخازن دارای پوشش ضد آب به نام Aquatex Supreme هستند که به طور خاص برای ذخیره آب در بخش باغبانی ساخته شده است. این در طیف وسیعی از انواع و ضخامت ها موجود است که برای ذخیره آب باران و آب چرخشی مناسب است.

برای اطلاعات بیشتر:
جناپ کانادا
51 Sass Road
Chatham، ON N7M 5J4
519-351-6867
[email protected]
www.genapcanada.com


تیم گناپ کانادا

Genap Canada تولید خود را از اوایل سال 2023 آغاز خواهد کرد.

در سال 2022، این نیاز از طریق افتتاح شرکت Genap Canada، واقع در Chatham-Kent، انتاریو، محقق شد. با موقعیت مرکزی آن، محصولات را می توان به راحتی و کارآمد در سراسر کانادا و ایالات متحده حمل کرد. این همکاری بین المللی نه تنها محصولات باکیفیت را به بازار داخلی می آورد، بلکه سال ها تخصص و خدمات تخصصی را نیز به همراه خواهد داشت.

“به عنوان یک توزیع کننده، ما سال ها است که محصولات Genap را به مشتریان خود ارائه می دهیم. وقتی فرصت شراکت با Genap BV از طریق این سرمایه گذاری مشترک ایجاد شد، می دانستیم که این گام درستی برای ما و بازار کانادا است. ما هیجان زده هستیم. ویلم لیگتارت، مدیر کل و فروش Genap کانادا، گفت: برای افتتاح Genap Canada و تولید این محصولات به صورت محلی، با هزینه های حمل و نقل کمتر و کاهش زمان تحویل برای مشتریان خود.

پوشش می دهد
برای جلوگیری از رشد جلبک ها و تبخیر، Genap Canada طیف گسترده ای از گزینه های پوشش را تولید می کند. این شامل موادی است که به طور خاص توسعه یافته اند و برای ذخیره آب در کشورهای دارای شرایط آب و هوایی شدید مانند گرما، سرما و قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش بالا مناسب هستند. پوشش ها هم برای مخازن و هم برای مخازن موجود است.

از لحاظ تاریخی، این محصولات از هلند به کانادا ارسال شده است. با افزایش هزینه های حمل و نقل و زمان حمل و افزایش تقاضا برای محصولات در آمریکای شمالی، واضح بود که یک مرکز تولیدی در کانادا مورد نیاز است.

بخش های باغبانی و کشاورزی در سراسر کانادا به رشد خود ادامه می دهند و با این رشد، تقاضا برای راه حل های ذخیره آب افزایش می یابد. محصولات Genap در کانادا جدید نیستند. از تالاب ها گرفته تا مخازن ذخیره آب، Genap در حال حاضر نام خود را به عنوان ارائه راه حل های با کیفیت بالا و پایدار برای تمام نیازهای ذخیره آب ساخته است.