سفر سوئیچ سبز ادامه دارد

کارخانه نیترات گرین سوئیچ
بسیاری از افرادی که در این شرکت کار می کنند می توانند از کارخانه نیترات گرین سوئیچ بازدید کنند. این تاسیسات منحصر به فرد با پشتیبانی از فناوری Pure Green Agriculture، در تاسیسات بیوگاز AgroEnergie Hardenberg قرار دارد. بازدیدکنندگان می‌توانند نوآورانه‌ترین فرآیند تولید را که کود را به کود نیترات مایع تبدیل می‌کند، از نزدیک ببینند.

برای اطلاعات بیشتر:
ون ایپرن
www.vaniperen.com

همه دپارتمان های ون ایپرن فرصتی عالی برای انعکاس و بحث در مورد دیدگاه فعلی داشته اند: تغییر قوانین بازی در تغذیه گیاهان. به عنوان یک نتیجه از استراتژی این شرکت، برخی از پروژه های نوآورانه حمایت از سفر سوئیچ سبز در حال انجام است. این شرکت اخیراً محرک‌های زیستی منحصر به فرد مبتنی بر گیاه را از محصولات زراعی، Plants for Plants، و اولین کود نیترات مایع از منبع ارگانیک، GreenSwitch Original HG را راه‌اندازی کرده است.

پس از چهار سال بدون اینکه یکدیگر را ببینند، آنها دوباره برای سمینار کارمندان 2022 گرد هم آمده اند. در این مناسبت خاص، همکاران از تمام نقاط جهان به هلند رسیده اند، جایی که همه چیز در سال 2010 آغاز شد.

یک شرکت فقط به اندازه افرادش خوب است. مردم ما نه تنها در دستیابی به اهداف، بلکه در الهام بخشیدن به فرهنگ ون ایپرن کمک می کنند. پس از آخرین سمینار، ما از دیدن ون ایپرن به عنوان بستری برای تحقق شخصی کارکنان خود در حالی که ماموریت ما را انجام می دهد، راضی هستیم. اکنون، بیایید با هم سوئیچ سبز را ایجاد کنیم!»، اریک ون دن برگ، مدیر عامل Van Iperen International گفت.

محصول حاصل که GreenSwitch Original HG نام دارد، اکنون به تولیدکنندگان پیشگامی می رسد که مایل به کاهش ردپای کربن خود هستند و در عین حال به محدود کردن انتشار آمونیاک و حفظ منابع طبیعی زمین کمک می کند.

پروژه هایی مانند GreenSwitch Potassium، GreenSwitch Nitrate، و Plants for Plants، طرح رشد جاه طلبانه Van Iperen را در مناطق و بازارهای مختلف برای سال های آینده تقویت می کنند.



منبع پایداری و رشد
سفر سوئیچ سبز همچنین شامل اتحادهای استراتژیک با شرکای دیگر برای تقویت نوآوری هایی مانند GreenSwitch Potassium است. این پیشرفت به آنها اجازه می دهد تا کودهای سولفات پتاسیم پایدار و دایره ای بر اساس نمک های بازیافت شده از صنعت کاغذ سوئد و همچنین تولید کننده باتری های تازه ساخته Northvolt تولید کنند. به لطف این مشارکت ها، می توانیم حرکتی را به سمت افزایش پایداری در کشاورزی آغاز کنیم.

Van Iperen International به تازگی سمینار سالانه کارکنان خود را برگزار کرده است. این شرکت می گوید: “فرصتی برای دیدن دوباره یکدیگر، تأمل در وضعیت فعلی و به اشتراک گذاشتن چشم انداز شرکت برای سال های آینده”.

این سمینار 4 روزه گامی فراتر در سفر سوئیچ سبز، تعهد آنها به افزایش پایداری کشاورزی جهانی، هم باغبانی گلخانه ای و هم در زمین باز است.