سنا قطعنامه ای را برای جشن گرفتن ماه گل رشد یافته آمریکایی تصویب کرد

متن کامل قطعنامه در اینجا موجود است

منبع:senate.gov



منبع سناتور پادیلا گفت: “کالیفرنیا با افتخار حدود 70 درصد از گل های شاخه بریده تازه کشور را پرورش می دهد – بیشترین میزان از هر ایالت.” گل‌های کاشته شده در کالیفرنیا، اعم از ژربرا، گل رز، نیلوفر، میخک یا گل داوودی، برای حیات اقتصادی ایالت ما مهم هستند، با این حال کمتر از 25 درصد گل‌های مورد استفاده در ایالات متحده تولید داخلی هستند. من مفتخرم که از این قطعنامه برای حمایت از کشاورزان گل و استفاده از گل‌های آمریکایی در سراسر دولت فدرال حمایت می‌کنم.»

مجلس سنا دیروز قطعنامه ای را تصویب کرد که توسط سناتورهای دایان فاینشتاین (دین کالیفرنیا)، دان سالیوان (آلاسکا) و الکس پادیلا (در کالیفرنیا) معرفی شده بود و صنعت گل آمریکا را ترویج می کرد و ژوئیه 2023 را به عنوان «ماه گل رشد آمریکایی» تعیین کرد. “

سناتور سالیوان گفت: “آلاسکای های مبتکر و سخت کوش تا حدی به لطف آب و هوای معتدل آلاسکا، شرایط خاک خنک و روزهای طولانی و آفتابی تابستان، صنعت گل در کلاس جهانی را در ایالت بزرگ ما ایجاد کرده اند.” شکوفه‌های زیبا و اشباع آلاسکا یکی از پرطرفدارترین شکوفه‌های جهان برای مراسم عروسی و رویدادها هستند – با مزیت اضافه این که پس از پایان فصل رشد سنتی در سایر نقاط کشور در دسترس هستند. در طول ماه جولای، ما ماه گل‌های رشد یافته آمریکایی و همه آمریکایی‌هایی که آنها را برای ما آورده‌اند، از جمله صدها کشاورز محلی و خانوادگی در آلاسکا، جشن می‌گیریم!»

کالیفرنیا نزدیک به 70 درصد از گل های شاخه بریده در ایالات متحده را پرورش می دهد که توسط هزاران کسب و کار در سراسر کشور به فروش می رسد و ده ها هزار شغل ایجاد می کند. سناتور فاینستاین گفت: قطعنامه ما همه را تشویق می کند که از کشاورزان گل کشورمان حمایت کنند و همیشه به برچسب نگاه کنند تا مطمئن شوند که گل های شما در آمریکا رشد می کنند.