سورساتان تم تولد بتمن

به عنوان یک فعالیت جالب در مهمانی بتمن، غرفه عکاسی می‌تواند ایده جالبی تم تولد سفید برفی باشد. یک گوشه از اتاق را به این کار اختصاص دهید و با وسایل تزیینی مختلف یک پس زمینه برای عکاسی آماده کنید. همچنین می‌توانید با کمک مقوا یک قاب عکس با تم ابرقهرمانان درست کنید. و یا برای گرفتن عکس‌های جالب تعدادی ماسک صورت بتمن، شنل و دیگر اکسسوری‌های بتمن را نیز تهیه کنید که بچه‌ها هنگام عکس گرفتن استفاده کنند. شمع تم تولد بتمن یکی از اقلام ضروری لوازم تزیین مهمانی و جشن ها است که به شکل لوگو تم تولد بر روی کیک قرار می گیرد .

  • از دیگر ویژگی های برجسته این محصول میتوان به گرم بالای (وزن)کاغذ استفاده شده اشاره کرد .
  • بازی از جمله مهم ترین بخش های یک تولد به یاد ماندنی می باشد.
  • شما می‌توانید با مشاوران ما ارتباط برقرار کرده و تم بمتن را سفارشی سازی کنید و دقیقا تم دلخواه خود را سفارش دهید.

لازم به اشاره است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نمی باشد و هیچگونه دخالتی در کارکرد فروشگاه ها نداشته و تنها یک مرجع برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه های اینترنتی می باشد. برای هر یک از موارد بالا یک تم تولد وجود دارد که می توانید با استفاده از لینک های زیر، به صفحه هر یک از تم ها مراجعه کرده و ایده هایی از طراحی با این تم بدست آورید. روی مقوای سیاه الگو‌های لازم را برش بزنید و با ماژیک‌های رنگی آن‌ها را رنگ آمیزی کنید.

بهتر است خوراکی ها و نوشیدنی هایی که در دکوراسیون جشن استفاده می کنید با تم بتمن تزئین شده باشد، زیرا می تواند جلوه بسیار زیبایی ایجاد نماید. همچنین تزیین کیک تولد با استفاده از تم بتمن دکوراسیون زیبا و چشم نوازی را ایجاد خواهد کرد، در ادامه می توانید نمونه هایی از تزیینات تم بتمن را در اینجا مشاهده کنید. همانطور که می دانید خوراکی ها و کیک تولد نیز بر محیط ارایی جشن ها تاثیر فراوانی دارند.

شمع بت من

سورساتان تم تولد بتمن

۴- روی مچ بند‌ها را آرم بت من بچسبانید و به مهمان‌های تولد هدیه کنید. ۲- با چسب نوار مقوایی سیاه را کاملا دور لوله دستمال کاغذی بچسبانید و لبه‌های اضافی آن را به داخل تا بزنید و با چسب بچسبانید. قسمت‌های لباس را روی عضله‌های پنبه‌ای لایه زیرین کوک بزنید و با نخ سیاه و سوزن دور عضله‌ها را حالت دهید. ۲- دور این عضله‌های نمدی بت من را با نخ و سوزن بدوزید و قبل از اتمام دور دوزی، داخل عضله را با پنبه یا پلی استر پر کنید. ۱- ابتدا روی پارچه نمدی عضله‌های روی شکم و بازوی بت من را مثل تصویر زیر بکشید و برش دهید، سپس آنها را روی لباس بگذارید.

اگر تم بتمن را خریداری کنم چه وسایل تزیینی دریافت خواهم کرد؟

برای ارسال تم تولد به شهرستان،یک روز بعد از ثبت سفارش مشتری ، سفارش تحویل اداره پست می گردد و با پست پیشتاز ارسال میگردد و با توجه به شهرستان مقصد و شرایط اداره پست کشور ، طی چند روز کاری تحویل مشتریان عزیز شهرستانی میگردد. برای ثبت نهایی سفارش بر روی دکمه‌ی مشاهده سبدخرید کلیک کنید و برای افزودن دیگر محصولات به سبدخرید خود، بر روی دکمه‌ی ادامه کلیک کنید. با استفاده از پارچه نمدی یک نقاب با گوش‌های بت من درست کنید، بعد از پوشاندن لباس و شنل بتمن، روی سر پسربچه قرار دهید. تمام هر آنچه که از یک فروشگاه اینترنتی مورد انتظار بود به حقیقت پیوست. پاسخگویی مودبانه و سریع٬ آماده سازی بموقع سفارش و ارسال بسیار محتاطانه و بسته‌بندی ضربه‌گیر دار. تیم روسیلی برای اینکه بتوانید محل تولد را به زیباترین شکل ممکن تزیین کنید وسایل تزیینی فراوانی را در داخل تم برای شما تدارک دیده است.

نخ شادی آبی