سیستم تجزیه و تحلیل جوانه زنی دیجیتال شمارش دقیق جوانه زنی را تضمین می کند

پس از تقریباً دو سال توسعه، اکنون سیستمی ساخته شده است که درصد جوانه زنی و درصد قابل استفاده سینی را در عرض چند ثانیه تعیین می کند. علاوه بر این، مزیت بزرگ این است که شمارش های دیجیتالی منسجم و استاندارد هستند، به طوری که خطاهای انسانی و ذهنیت مربوط به گذشته است. شمارنده های مختلف برای یک سینی به تعداد متفاوتی می رسند. در نهایت، تمام شمارش‌ها با عکس‌ها به‌طور خودکار در برنامه وب ذخیره می‌شوند و یافتن اطلاعات را آسان می‌کنند و می‌توان از آن برای بهینه‌سازی فرآیند تولید و برای بازخورد به تأمین‌کنندگان استفاده کرد.

Wilke Goeman van Beekenkamp می‌گوید: «جعبه GA تضمین می‌کند که شمارش جوانه‌زنی را بسیار سریع‌تر انجام می‌دهیم، شمارش ثابتی داریم، و ما را قادر می‌سازد از قبل بینش بهتری در مورد تعداد گیاهانی که می‌توان فروخت به دست آوریم.» صرفه جویی در نیروی کار، شمارش بهتر و ذخیره سازی خودکار داده ها تضمین می کند که جعبه GA ظرف دو سال هزینه خود را پرداخت می کند.

نوآوری های AgriData
www.agridatainnovations.nl



منبع

در پایان سال 2019، AgriData Innovations (ADI) از Beekenkamp بازدید کرد تا در مورد احتمالات پهپادها برای جمع آوری داده بحث کند. در آن زمان، آنها هنوز نوآوری های پهپاد کاربردی نامیده می شدند و بر راه حل های پهپاد متمرکز بودند. هنگامی که ADI کارکنان Beekenkamp را در حال انجام شمارش جوانه زنی با کلیپ بورد دید، ADI متوجه شد که این کار را می توان بهتر و سریعتر انجام داد. ایده دیجیتالی کردن تعداد جوانه زنی با استفاده از دوربین ها و نرم افزارها مطرح شد. این در نهایت منجر به تحقق جعبه GA (جعبه تجزیه و تحلیل جوانه زنی) شد.

از همان ابتدا، Beekenkamp این چشم انداز را به اشتراک گذاشته و مایل به سرمایه گذاری در این نوآوری بوده است. همانطور که Wilke Goeman، مدیر کشت تولید Beekenkamp اشاره می کند:

شمارش‌های دستی جوانه‌زنی که قبلاً انجام می‌دادیم مستعد خطا، ساختارناپذیر و قدیمی بودند. ADI پیشنهاد کرد شمارش جوانه‌زنی دیجیتالی شود تا بر اساس شمارش‌های استاندارد و قابل اعتماد تصمیم‌گیری شود.

برای اطلاعات بیشتر:
گروه Beekenkamp

www.beekenkamp.nl

جعبه GA آماده است تا با استفاده از فناوری ADI، برای مهمانان بیشتر ارزش بیافزاید و انتخاب‌های مبتنی بر داده را انجام دهد. “سیستم‌های دوربین و نرم‌افزار بینایی کامپیوتری اکنون به طور فعال در مدیریت محصول استفاده می‌شوند تا داده‌محورتر شوند. هدف ما این است که کار فشرده‌تر را آسان‌تر، قابل اعتمادتر و عینی‌تر کنیم. در Beekenkamp، ما داده‌هایی را در مورد تعداد جوانه‌زنی، ساختار جمع‌آوری می‌کنیم. این فناوری برای تکثیرکنندگان، پرورش دهندگان و متخصصان بذر ارزش زیادی دارد.” ویلیام سیموندز، مدیر عامل AgriData Innovations گفت