“سینی خاکستری – راه پایدار!”


پلاستیک بازیافتی سال ها ماده اولیه ای است که برای تولید سینی های Desch استفاده می شود. تقریباً 100٪ مواد بازیافتی از فعالیت‌های صنعتی (مانند برش و پانچ کردن زباله) و همچنین پلاستیک بازیافت شده از داخل یخچال‌های دور ریخته شده. ماده اولیه معمولاً پلی استایرن است، ماده ای که می توان از آن برای ساخت سینی های قوی و بادوام از طریق فرآیند ترموفرمینگ استفاده کرد. در گذشته از رنگ سیاه (کربن سیاه) برای دستیابی به ظاهری یکنواخت به طور گسترده استفاده می شد.

امروزه این رنگ از سینی های خاکستری بازیابی حذف شده است که تشخیص آنها را در طی فرآیند بازیافت بهینه می کند. به طور کلی، سینی‌ها هنوز برای بازیافت خودکار بسیار بزرگ هستند، اما به لطف انتخاب سینی‌ها از جریان زباله از طریق فناوری تشخیص مادون قرمز نزدیک (NiR) شاهد پیشرفت‌های مثبتی در میان شرکت‌های بازیافت بوده‌ایم.

بازیافت شده آنتراسیت
اساسی ترین محصول در سری فعلی سینی های خاکستری با استفاده از مواد بازیافتی پست صنعتی (PIR) ساخته شده است. کربن بلک دیگر به عنوان رنگ اضافه نمی شود و سینی را به جای سیاه به رنگ خاکستری تیره تبدیل می کند. رنگ یکنواخت نیست و بسته به مواد بازیافتی عرضه شده به Desch متفاوت است. این سینی کاملاً قابل بازیافت است اما با NIR قابل تشخیص نیست.

خاکستری آنتراسیت برای سینی های Normpack®، TrayC، و در صورت درخواست برای بسته ها و سینی های کاشت و نهال استفاده می شود.


Presentatietray Deens فرمت 8 × 12 سانتی متر باندهای zonder bandjes Recover Recycle Grijs Bella Donna – Apartus.

Recover® recycle gray
سینی از مواد بازیافتی پس از مصرف کننده (PCR) مانند فضای داخلی بازیافتی یخچال ها ساخته شده است. Desch گرانول های عرضه شده را به یک فیلم پردازش می کند، که سپس از طریق ترموفرمینگ به سینی تبدیل می شود. این باعث می شود سینی به طور طبیعی خاکستری روشن شود، اگرچه ممکن است تغییرات رنگی جزئی وجود داشته باشد. سینی بازیابی NIR قابل تشخیص است. Desch همچنین به لطف سینی Recover® گواهینامه CyclosHTP را دریافت کرده است. “این کار پردازش بهینه توسط پردازنده های زباله را تضمین می کند. همچنین سینی Recover را کاملا قابل بازیافت می کند. مواد Recover برای سینی های حمل و نقل ما (از جمله Normpack) و در صورت درخواست بسته ها و سینی های نهال استفاده می شود.”


سینی ارائه دانمارکی 8 × 12 سانتی متر، Recover recycle grijs Bella Donna – Apartus.

Recover همچنین در یک نوع PP (پلی پروپیلن) عرضه می‌شود که می‌توان از آن برای ساخت گلدان‌های زینتی و مهدکودک قالب‌گیری تزریقی، و همچنین گلدان‌ها و ظروف گلدار حرارتی استفاده کرد. گلدان آویز با بافر آب Grow&Go® را نیز می توان با استفاده از Recover ساخت. “زیبا، بادوام، و همچنین دارای گواهی CyclosHTP.”


سینی سی.

سینی سی
از طریق سیستم بازگشت TrayC، لندگارد (آلمان) سینی‌های مستعمل را از زنجیره‌های خرده‌فروشی مانند فروشگاه‌های DIY، مراکز باغ، و وسایل نقدی و حمل بازپس گرفت. سینی های TrayC برای استفاده مجدد یا بازیافت در یک نقطه جمع آوری مرکزی دسته بندی می شوند. اگر استفاده مجدد دیگر امکان پذیر نباشد، سینی ها بازیافت می شوند و مواد خام حاصل دوباره به محصولات جدید TrayC تبدیل می شوند. “محدوده Desch’s TrayC به طور کامل از پلاستیک بازیافتی پس از صنعتی ساخته شده است و حاوی هیچ پلاستیک بکر یا افزودنی رنگ نیست. مانند سینی های خاکستری آنتراسیت بازیافتی ما، رنگ توسط مواد بازیافتی استفاده شده تعیین می شود. TrayC شیوه های تجاری پایدار و دایره ای را امکان پذیر می کند.”


سینی خاکستری Normpack 306 را بازیابی کنید.

سینی های نرم افزار
یکی از معروف ترین مارک های آنها سینی حمل و نقل Normpack است. سینی های نورمپک عمدتاً برای بسته بندی کارخانه ها استفاده می شود تا از آنها در حین حمل و نقل محافظت شود و آب کافی به آنها بدهد. Desch Plantpak طیف کاملی از سینی‌های Normpack متشکل از Normpack 200، Normpack 300 و Normpack 400 را ارائه می‌کند. “این به ما امکان می‌دهد تا تمام نیازهای حمل و نقل و رشد باغبانی حرفه‌ای را برآورده کنیم، زیرا این نسخه‌ها برای گلدان‌های کوچک و بزرگ‌تر مناسب هستند. اندازه‌ها. علاوه بر این، به طور استاندارد دارای سوراخ‌های سرریز در پایین هستند که به گیاهان اجازه می‌دهد در حین حمل و نقل آب کافی دریافت کنند. سینی‌های نرم‌پک در اندازه‌ها و طرح‌های مختلف موجود هستند. همچنین می‌توانید از بین رنگ‌های مختلف، از جمله سیاه بوردو، سفید انتخاب کنید. ، یا سینی های تایید شده مانند Recover recycle grey.” بسیاری از مدل های سینی Normpack به عنوان سینی مهد کودک با سوراخ های زیرین نیز موجود است. اینکه کدام سینی Normpack را انتخاب می کنید تا حدی به نوع گیاهانی که حمل می کنید بستگی دارد. (در مورد Normpack در وب سایت آنها بیشتر بیاموزید.)


سینی خاکستری Normpack 306 را بازیابی کنید.

انتخاب پایدار
“هر نسخه ای که انتخاب کنید، تمام سینی های حمل و نقل به طور پایدار با استفاده از مواد بازیافتی از طریق فرآیند ترموفرمینگ تولید می شوند. ضایعات ایجاد شده در طول فرآیند تولید نیز به عنوان ماده اولیه مجددا معرفی می شوند. سینی های موجود در آنتراسیت از نظر قیمت یک انتخاب عالی با Recover هستند. بادوام ترین و مطمئن ترین سینی ها هستند.

خرید سینی حمل و نقل
آیا می خواهید سینی حمل و نقل بخرید؟ Desch Plantpak دارای سایت های تولیدی در چندین کشور (هلند، انگلستان و لهستان) است. دفتر مرکزی آنها در Waalwijk (هلند) واقع شده است. با بازارهای فروش در بیش از 65 کشور، Desch Plantpak یک بازیگر واقعاً جهانی است. Desch نه تنها سینی های حمل و نقل و سایر محصولات باغبانی را عرضه می کند، بلکه آنها را نیز طراحی و تولید می کند. “این بدان معنی است که ما می توانیم 100٪ کیفیت و پایداری بالا را تضمین کنیم: دقیقاً آنچه بازار از ما می خواهد و آنچه ما معتقدیم مهم است. ما به گیاهان و سیاره خود اهمیت می دهیم.”

برای اطلاعات بیشتر:
Desch

desch.nl



منبع