سی و سومین دوره نمایشگاه تجاری GrootGroenPlus با مزایای بسیاری

امسال بازرسی ها از سه شنبه شب به صبح چهارشنبه منتقل شده است. این اجازه می دهد تا از روزنامه نگاران تجاری برای شرکت در داوری دعوت شود و شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان می توانند به طور زنده در کارخانه حضور یابند و بازرسی غرفه ها را انجام دهند. البته گرندپری سبز نیز ادامه خواهد داشت. جایزه بزرگ سبز به پرورش دهندگان این امکان را می دهد تا گیاهانی را که قبلاً بازرسی شده اند مورد توجه قرار دهند. آنها را می توان دوباره بر اساس عملکرد رو به رشد آنها قضاوت کرد.

برنامه نمایشگاه تجاری GrootGroenPlus
در سال 2023 امکان استفاده از اپلیکیشن ویژه نمایشگاه تجاری وجود دارد. این برنامه به روز شده است و از ماه آگوست، یک نقشه تعاملی جدید با اشاره به شرکت کنندگان و سهام فعلی آنها ارائه می دهد. هرکسی که بخواهد تهیه کند می تواند از طریق فروشگاه این اپلیکیشن را دانلود کند. اگر قبلاً این کار را انجام داده اید، برنامه شما به طور خودکار به سال 2023 به روز می شود. امسال، حلقه های درختی دوباره در مسیرها پیاده سازی می شوند. هر مسیر به رستوران ختم می شود تا مطمئن شوید که بازدیدکنندگان از همه غرفه ها بازدید می کنند. در سال 2023، نمایشگاه تجاری به استثنای نمایشگاه ماشین آلات و تنظیمات، به طور کامل در فضای داخلی برگزار می شود.

فعالیت های اضافی
علاوه بر نمایشگاه تجاری سه روزه، GrootGroenPlus همچنین به تعدادی از ابتکارات مرتبط کمک می کند. یکی از این روز درختکاری فنی در 13 جولای است. این روز با همکاری Treeport Zundert و پروژه Schoon Water (آب پاک) سازماندهی شده است و عمدتاً بر روی نوآوری های مکانیزه و ربات سازی در درختکاری تمرکز دارد.

برای اطلاعات بیشتر:
GrootGroenPlus
[email protected]
www.grootgroenplus.nl



منبع

لطفا به موقع ثبت نام کنید
ثبت نام از طریق وب سایت گروت گرون پلاس امکان پذیر است.

در طول سی و سومین دوره نمایشگاه تجاری، تمرکز بر روی کارخانه خواهد بود. این در حال تبدیل شدن به یک نمایشگاه تجاری است که فضای سبز زیادی را ارائه می دهد. تمرکز دوباره بر روی صنعت نهالستان درختی با مجموعه ای کامل است. این یکی از دلایلی است که بسیاری از بازدیدکنندگان و شرکت کنندگان بین المللی به نمایشگاه می آیند. برگزارکنندگان نیز برای جذب بازدیدکنندگان با کیفیت سرمایه گذاری زیادی کرده اند.