شارژ کارتریج پرینتر اچ پی فیلم آموزشی شارژ کارتریج چاپگر اچ پی

شارژ کارتریج پرینتر اچ پی فیلم آموزشی شارژ کارتریج چاپگر اچ پی در اغلب پرینتر های قدیمی جوهرافشان، سه رنگ اصلی به هم وصل بودند و در صورت تمام شدن یکی از رنگ ها، مجبور به تعویض آن ها خواهید شد. اما امروزه در پرینتر های جوهرافشان این سه رنگ به طرز جداگانه ای مورد استفاده قرار می گیرد. به طور معمول، اغلب پرینتر های جوهرافشان، متشکل از چهار رنگ اصلی هستند. اما در صورتی که به یک چاپگر حرفه ای نیاز خواهید داشت؛ بهتر است علاوه بر سه رنگ اصلی و رنگ مشکی، از رنگ قرمز روشن و آبی روشن نیز بهره بگیرید. چرا که ترکیب این شش رنگ، در ایجاد تصاویر با رنگ های طبیعی تر، اثرگذار هستند.

  • در صورتی که کارتریج امکان شارژ شدن نداشته باشد این مسئله را با مشتریان در میان می گذارند.
  • لیبل (برچسب) هایی که بر روی کارتریج های نامرغوب چینی چسبانده می شود با نمونه های فوق تفاوت دارند.
  • تعمیرات انواع پرینتر های لیزر اچ پی کنون سامسونگ پاناسونیگ وغیره…
  • در این مرحله wiper blade و دو پیچی که در مرحله‌ی 5 جدا کرده بودید را وصل کنید و سپس این قطعه را کنار بگذارید.

مرحله بعدی جدا کردن بخش ضایعات و جوهر است که به کمک گیره هایی ( میخ ) به هم متصل شده اند . بنابراین شما باید میخهایی که در هر دو سمت کارتریج است را بیرون بکشید. مرحله ۳٫ بعد از اینکه پوشش را برداشتید , نحوه شارژ کارتریج مرحله بعدی برداشتن قسمت درام است . درام را از بخش سفید ( دنده ) نگه دارید و طبق جهت آموزش داده شده , آن را بیرون بکشید. کپی رایت تمامی حقوق مادی و معنوی این سرویس (وب سایت و اپلیکیشن های موبایل) متعلق به دریچه تجربه نو (سنجاق) است.

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید. و در انتها دو پیچی که در مرحله‌ی دوم باز کرده‌اید را نصب کنید و درپوش را در جایگاه خود قرار دهید. در مخزن ذخیره‌ی تونر، wiper blade و دو پیچ قرار دارند، آنها را نیز باز کنید. در این مرحله و پس از باز کردن پیچ‌ها می‌توانید مخزن ذخیره را به آرامی بردارید. کارتریج سامسونگ را به گونه‌ای در دست خود نگه دارید که دسته‌ی آن دور از بدن شما قرار گرفته باشد.

کارتریج لیزری در پرینترهای سیاه و سفید، به صورت تک رنگ مشکی و برای پرینترهای لیزری رنگی معمولا ۴ عدد کارتریج لیزری از تونرهای رنگی شامل مشکی، آبی، قرمز و زرد استفاده می‌شود. در برخی موارد تیم‌های پشتیبانی و نگهداری کامپیوتر و شبکه یا ماشین‌های اداری، شارژ کارتریج را در قالب قرارداد سالیانه خود با مشتری در نظر می ‌گیرند. البته این موضوع با در نظر گرفتن دفعات محدودی منطقی و عملی خواهد. چرا که با توجه به نوسانات بازار لازم است قیمت پودر شارژ کارتریج و قیمت جوهر پرینترهای لیزری را در نظر بگیریم.

از سوی دیگر هزینه جابجایی ممکن است برای مشتریان مقرون به صرفه نباشد. بنابراین امدادچاپگر تنها با انتقال سرویسکار و وسایل و تجهیزات مورد نیاز به صورت رایگان در محل شما اقدام به شارژ‌کارتریج شما می نماید. از سوی دیگر قیمت شارژ کارتریج در محل برای شما به صرفه تر می باشد. زمانی که جوهر یا تونر داخل کارتریج به اتمام می‌رسد یا باید کارتریج را به طور کامل تعویض کرد یا مجددا درون کارتریج متناسب با نوع پرینتر جوهر یا پودر تونر ریخت که اصطلاحاً به این کار، شارژ کارتریج گفته می‌شود.