شام سالانه شرکت آمریکایی گرون از فیلد به گلدان به گلزارها در کارلزباد، کالیفرنیا باز می گردد.

علاوه بر تجربه ناهار خوری مزرعه به میز، مهمانان از موسیقی زنده، آبجوهای محلی، یک بار گل DIY، و نمایش طراحی، از جمله بسیاری از جنبه های دیگر این رویداد لذت خواهند برد. مهمانان همچنین این فرصت را دارند که با پرورش دهندگان مزرعه و سایر رهبران صنعت ملاقات و گپ بزنند و در مورد کشاورزی و تولید گل ها و شاخ و برگ های زرق و برق دار آمریکایی بیاموزند. این رویداد وعده می دهد که شبی برای به یاد ماندن باشد و زیبایی گل ها، اهمیت کشاورزی پایدار و لذت تقسیم یک وعده غذایی با دوستان و عزیزان را جشن بگیرد.

جشن سالانه Field to Vase Dinner در 20 آوریل 2023 برگزار می شود. بلیط های این رویداد در حال حاضر فروخته شده است و انتظار می رود به سرعت به فروش برسند، بنابراین از مهمانان علاقه مند توصیه می شود در اسرع وقت بلیط های خود را خریداری کنند.

Mike A. Mellano، مدیر عامل Mellano & Company گفت: “ما مفتخریم که Field to Vase Dinner را بازگردانیم.” “ما به پرورش با کیفیت ترین گل های ممکن به شیوه ای پایدار افتخار می کنیم و خوشحالیم که آنها را با مهمانان در این رویداد ویژه به اشتراک می گذاریم.”

مهمانان در یک شب فراموش نشدنی از ناهار خوری عالی با منوی لذیذ از مواد اولیه فصلی و محلی که به طرز ماهرانه ای توسط سرآشپز برنده جایزه متیو بیکر از Feast on This تهیه شده است، در کنار جفت شراب از کارخانه شراب سازی ساحل جنوبی پذیرایی می کنند. این شب همچنین شامل گشتی در زمین‌های گل می‌شود، جایی که مهمانان فرصت ملاقات با کشاورز گل مایک آ. ملانو از Mellano & Company را خواهند داشت و در مورد تاریخچه پرورش گل خانواده‌اش، شیوه‌های پرورش گل پایدار و مشارکت با The Flower Fields آشنا می‌شوند. .

غذای مورد انتظار و برنده جایزه Field to Vase Dinner برای یک سال دیگر برای جشن گرفتن زیبایی گل های محلی به The Flower Fields در Carlsbad بازمی گردد. رویداد امسال وعده می‌دهد که حتی تماشایی‌تر از همیشه باشد، با تجربه غذاخوری از مزرعه به میز با مناظر میز خیره‌کننده تصور شده توسط بومی پاپی مستقر در سن دیگو، که همگی در میان پس‌زمینه‌ای خیره‌کننده از شکارچیان زیبا در The Flower Fields قرار دارند.

کامرون کینگ، مدیر عامل و سفیر Certified American Grown، ارائه دهنده افتخار Field to Dinner گفت: “ما نمی توانیم مکان بهتری برای نمایش زیبایی و پایداری گل های محلی بیاندیشیم.” “Flower Fields یک مکان باورنکردنی است، و ما هیجان زده هستیم که اهمیت گل های آمریکایی را به اشتراک می گذاریم و از کشاورزان گل محلی خود حمایت می کنیم.”

برای اطلاعات بیشتر:
گل های رشد یافته آمریکایی
صندوق پستی 23151, Ventura, CA 93004
تلفن: 805-617-4900
ایمیل: [email protected]
www.americangrownflowers.org



منبع