شرکت‌های HC توسط Platinum Equity خریداری می‌شوند

مجموعه فعلی سهام Platinum شامل Husky Technologies، تولید کننده تجهیزات قالب گیری تزریقی است که در تولید برخی از خطوط محلول ظروف باغبانی استفاده می شود. پلاتینیوم قبلاً متعلق به Orbit Irrigation بود که تولیدکننده فناوری‌های آبیاری هوشمند و سایر محصولات آبیاری و باغی و کالاهای عرضه کننده رشد است.

نیک فرایز، مدیرعامل سهام Platinum گفت: ما تجربه زیادی در تولید، زنجیره تامین و توزیع داریم و بازار را به خوبی درک می کنیم. “ما معتقدیم HC یک پلت فرم جذاب برای رشد بیشتر است، هم از نظر ارگانیک و هم از طریق خریدهای جدید در دسته‌ها، بخش‌ها، کانال‌ها و جغرافیای محصولات مجاور.”

اکتساب HC توسط تیم سرمایه گذاری Small Cap شرکت Platinum Equity هدایت می شود که به طور فعال در حال گسترش سرمایه است.

مدیران مایر و پلاتینیوم هر دو انتظار یک انتقال یکپارچه را دارند.

برای اطلاعات بیشتر:
سهام پلاتین
360 N. Crescent Dr.
بورلی هیلز، CA 90210
تلفن: +1 310.712.1850
platinumequity.com



منبع

رئیس و مدیر عامل شرکت HC، باب مایر، پس از انتقال به مالکیت جدید، به رهبری تجارت ادامه خواهد داد.

HC که مقر آن در توئینزبورگ، اوهایو است، دارای شش محل تولید و مراکز توزیع در ایالات متحده و کانادا است. این شرکت طیف گسترده‌ای از گلدان‌ها، گلدان‌ها و لوازم جانبی را برای بازارهای گلخانه، مهدکودک و خرده‌فروشی، از جمله محلول‌های فیبر و پایه زیستی تولید می‌کند که با مواد پسا مصرف‌کننده و پسا صنعتی تولید می‌شود تا تقاضای افزایش مصرف‌کنندگان برای راه‌حل‌های پایدار را برآورده کند.

Platinum Equity قرار است شرکت های HC را تصاحب کند. شرایط مالی اعلام نشده است. انتظار می رود این معامله در چند هفته آینده بسته شود، مشروط به شرایط بسته شدن خاص.

لینکلن اینترنشنال به عنوان مشاور مالی HC در این تراکنش و هاینز و بون، LLP به عنوان مشاور حقوقی خدمت می کنند.

مایر گفت: “ما در مورد این فصل جدید هیجان زده هستیم، که فرصتی را برای HC ارائه می دهد تا تعهد ما به نوآوری، گسترش و خدمات مشتری را دو چندان کند.” منابع مالی و تخصص عملیاتی Platinum Equity دارایی بزرگی برای برنامه های استراتژیک بلندمدت ما خواهد بود.

Willkie Farr & Gallagher LLP به عنوان مشاور حقوقی، و Alston & Bird LLP به عنوان مشاور مالی در Platinum Equity در کسب HC خدمت می کند.

جاکوب کوتزوبی، رئیس سهام شرکت پلاتینیوم، گفت: «HC یک کسب و کار چشمگیر، با یک تیم رهبری قوی، کارکنان متعهد، و یکی از جامع ترین خطوط تولید در صنعت ایجاد کرده است. ما مشتاقانه منتظر همکاری با تیم رهبری برای کمک به شرکت در ادامه سرمایه گذاری در رشد و در عین حال حرکت در یک بازار پویا هستیم.

در آوریل، تیم Small Cap تصاحب اکثریت سهام در Tarter Farm and Ranch Equipment را تکمیل کرد، که دروازه‌های حیوانات و محلول‌های حصارکشی، ادوات تراکتور، گلدان‌ها و حلقه‌های آتش، و تجهیزات تغذیه و جابجایی حیوانات را برای دامداران، مزارع بزرگ سازمانی و تولید می‌کند. علاقه مندان به کشاورزی کوچکتر