شرکت سیستم های لجستیک هلندی تحولات بازار را پیش بینی می کند و استراتژی را تنظیم می کند

در ماه های آینده، این شرکت با این مسیر استراتژیک جدید سازگار خواهد شد. در صورت نیاز، تیم ها با مشورت کارمندان حذف خواهند شد، اما هسته تخصصی و خدمات Logiqs بدون تغییر باقی می ماند. این ارائه دهنده خدمات لجستیک انتظار دارد که این تعدیل ها جلوتر از تحولات بازار بین المللی باغبانی باشد.

تامین کنندگان کاهش فعالیت در بخش باغبانی (گلخانه ای) هلند و بقیه شمال غربی اروپا را پیش بینی می کنند. Gert-Jan همچنین فکر می کند که رشد در آمریکای شمالی – بازار فروش برتر آن – یکسان خواهد شد. او در پایان می‌گوید: «با این حال، بازار اتوماسیون انبار همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد که به زودی شاهد تغییر سفارش‌های ما خواهیم بود».

برای اطلاعات بیشتر:



منبع

حوزه تخصص Logiqs از سه رکن تشکیل شده است: سیستم های کشت سیار باغبانی، کشاورزی عمودی و اتوماسیون انبار. این یک موقعیت بین المللی محکم در سیستم های کشت سیار و کشاورزی عمودی ایجاد کرده است. Logiqs با شعار “تسریع در دسترسی به غذای صادقانه” می خواهد به جهانی کمک کند که در آن از طبیعت، منابع، آب و فضا صادقانه استفاده شود. این تمرکز مانند همیشه قوی باقی می ماند، اما تحولات فعلی بازار بین المللی باغبانی به این معنی است که شرکت استراتژی خود را اصلاح کرده است.

از رشد بی ثبات تا تحکیم
Gert-Jan می‌گوید: «این بازار رشد جوان تا حدودی دلیل رشد سازمان ما در زمینه‌هایی مانند تحقیق و توسعه در سال‌های اخیر است. “ما اکنون آن مرحله را ترک می کنیم و به طور خاص برای ادغام تصمیم می گیریم تا بتوانیم بعداً دوباره رشد کنیم، اما به روشی کنترل شده. ما باید اکنون ترمزها را اعمال کنیم تا به ارائه کیفیت و خدماتی که مشتریان ما انتظار دارند ادامه دهیم. از ما.”

Logiqs در سیستم های لجستیک برای بخش های باغبانی و صنعت تخصص دارد. از نظر استراتژیک در حال تغییر جهت و ورود به مرحله جدیدی است. مدیر و مالک گرت یان ون استالدوینن توضیح می دهد که این شرکت هلندی به جای ادامه رشد سریع، عمداً ادغام را انتخاب می کند. Logiqs این تعدیل دوره را بر اساس مواردی مانند تأثیر مورد انتظار هزینه های بالای انرژی بر بازار توسعه ساخت و ساز جدید استوار می کند.