شرکت لایت رشد مستقر در ایالات متحده از چراغ های جدیدی رونمایی می کند که به طور خاص برای تولید سبزیجات طراحی شده اند


AB Lighting، ارائه‌دهنده چراغ رشد LED مستقر در ایالات متحده، اعلام می‌کند که از 16 تا 19 ژوئیه در کلمبوس، اوهایو، از چراغ‌های رشد LED جدید خود، AB330 و AB660، در Cultivate’22 رونمایی خواهد کرد. AB Lighting که در اصل چراغ‌های رشد باکیفیت را برای صنعت شاهدانه تولید می‌کرد، قابلیت‌های خود را با تقاضای عمومی مشتریان گسترش داد تا شامل روشنایی برای فعالیت‌های کشاورزی شود.

چراغ‌های رشد AB330 و AB660 که برای سبزی‌کاران تجاری ساخته شده‌اند، مصرف انرژی را برای محیط‌های گلخانه‌ای جدید و به‌عنوان یک جایگزین 1:1 HPS برای محیط‌های گلخانه‌ای بهینه می‌کنند. به طور سنتی، گلخانه هایی که با برق تولیدی کار می کنند باید از نظر مصرف برق به دقت نظارت شوند. AB330 و AB660 حداکثر نور را نسبت به میزان توان موجود در اختیار پرورش دهندگان قرار می دهند.

AB330 و AB660 برای کمک به پرورش دهندگان سبزیجات طراحی شده اند که با ارائه وات کمتر، طیف کاملی که به طور خاص برای سبزیجات طراحی شده و زمان های کار مداوم مورد نیاز سبزیجات، به بازدهی بالاتر برسند. هر دو چراغ دارای ترکیب کاملی از قرمز و آبی هستند و همچنین می توانند بسته به نیازهای پرورش دهنده سفارشی شوند. طیف کامل به تقویت فرآیند فتوسنتز و ترویج رشد سبزیجات کمک می کند. علاوه بر این، طراحی AB330 و AB660 باعث سهولت و انعطاف پذیری هنگام نصب می شود.

بسته به محیط گلخانه، AB330 دارای PPF 990 umol/s، توان ورودی 330 وات، کاهش نور استاندارد 0-10 ولت و طول عمر بیش از 50000 ساعت است. برای پرورش دهندگانی که به دنبال قدرت بیشتر هستند، AB660 دارای PPF 1980 umol/s، توان ورودی 660 وات، کاهش نور استاندارد 0-10 ولت و طول عمر بیش از 50000 ساعت است. هر دو مدل دارای پنج سال گارانتی هستند.

مارک هانیکات، مدیر عامل شرکت AB Lighting می گوید: «وقتی صحبت از محیط های گلخانه ای به میان می آید، تولیدکنندگان به چراغ های رشد با کیفیتی نیاز دارند که بتوانند در برابر آزمون زمان مقاومت کنند. AB330 و AB660 با اجزای درجه یک برای مقاومت در برابر رطوبت و گرما طراحی شده اند – دو مورد از تهدیدهای اصلی برای رشد چراغ ها. تمام مشخصات نور رشد ما توسط آزمایش های شخص ثالث تأیید شده است، بنابراین ما می دانیم که تولید کنندگان بهترین کیفیت نور را برای محصولات خود دریافت می کنند.

با توجه به اینکه حدود 70 درصد از تاسیسات روشنایی رشد جدید LED هستند، تقاضای زیادی برای روشنایی با کیفیت با قیمت رقابتی وجود دارد. چراغ‌های رشد AB Lighting فتوسنتز بیشتری تولید می‌کنند، انرژی کمتری نسبت به نورهای جایگزین مصرف می‌کنند و گرمای کمتری تولید می‌کنند – به این معنی که به تولیدکنندگان کمک می‌کنند محصولات بیشتری را سریع‌تر رشد دهند و کیفیت بالاتری از محصول را برای فروش تولید کنند.

چراغ‌های رشد AB Lighting توسط تقریباً 30 سال تحقیق و توسعه پشتیبانی می‌شود و این شرکت با یک سازنده بسیار با تجربه همکاری می‌کند تا بهترین عملکرد را برای رشد چراغ‌ها به تولیدکنندگان ارائه کند. چراغ‌های رشد AB Lighting بهترین محصولات در کلاس خود هستند که توسط آزمایش‌های شخص ثالث پشتیبانی می‌شوند تا به تولیدکنندگان کمک کنند تا به عملکرد بالاتری برسند.

AB Lighting را در Cultivate’22، 16 تا 19 ژوئیه، 2022، در غرفه شماره 1547 پیدا کنید.

برای اطلاعات بیشتر:
نورپردازی AB
www.ablighting.com



منبع