شرکت Agtech 55000 یورو برای تولید گل های خوراکی و میکروگرین جمع آوری می کند

توماس لنکستر، بنیانگذار و مدیر عامل Microgreens، توضیح می دهد که در حال حاضر، این شرکت با 600 رستوران در ایبریا کار می کند و آنها می خواهند “محصولی عالی را ارائه دهند که با سبک زندگی جهانی سازگار است و از تولید گرفته تا بسته بندی پایدار است.” به این ترتیب، ما در Goparity راهی آسان و سریع یافتیم تا بودجه لازم را در اختیار ما قرار دهد تا بتوانیم گام بعدی را در ایجاد مسئولیت پذیری بیشتر کسب و کارمان از نظر زیست محیطی برداریم.

نونو بریتو خورخه، بنیانگذار و مدیر عامل Goparity، افزود که “برای ما کاملا منطقی است که از توسعه محصولاتی مانند محصولات تولید شده توسط Microgreens حمایت کنیم که شیوه های کشاورزی پایدار را با استفاده از انرژی های تجدید پذیر ترویج می کنند.”

محصولات میکروگرینز در محیط‌های گلخانه‌ای محافظت‌شده تولید می‌شوند که در آن شرایط مناسب برای رشد سالم از کاشت، رشد و برداشت تا بسته‌بندی را پیدا می‌کنند. بنابراین، نیروگاه های خورشیدی به این شرکت اجازه می دهد تا از انتشار سالانه 7.5 تن دی اکسید کربن در جو که معادل کاشت 341 درخت است، جلوگیری کند.

منبع: پیوند به رهبران (به پرتغالی)



منبع

Microgreens، یک شرکت agtech که هدف آن کشت محصولات در داخل خانه است، به تازگی 55000 یورو از 678 سرمایه‌گذار جمع‌آوری کرده است تا به تولید گل‌های خوراکی و سبزیجات خرد برای مقاصد خوراک‌شناسی با کمک انرژی خورشیدی ادامه دهد. این شرکت از پلت فرم Goparity برای به دست آوردن این بودجه از طریق یک کمپین جمع آوری برای حمایت از هزینه های نصب یک واحد تولید برق فتوولتائیک خورشیدی، به ویژه نصب 60 ماژول با توان کل 32.7 کیلو وات بر ثانیه استفاده کرد که به آن اجازه می دهد از انتشار گازهای گلخانه ای مرتبط با آن جلوگیری کند. تولید آن