شرکت ams OSRAM Oslon Square Batwing دو جایزه در LightFair 2022 دریافت کرد.

اپتیک Oslon Square Batwing الگوی منحصربه‌فردی از نور را منتشر می‌کند که شبیه بال است، که به مشتریان نورپردازی باغبانی اجازه می‌دهد طرح‌ها را ساده‌تر کرده و کارایی را افزایش دهند. زاویه پرتو 140 درجه و شکل مستطیلی توزیع نور باعث یکنواختی بیشتر و استفاده بهینه از فضا در گلخانه ها می شود. زاویه بازتر همچنین اجازه می دهد تا فاصله بیشتری بین لامپ ها وجود داشته باشد که می تواند تعداد وسایل را کاهش دهد.

“این برنامه رقابتی به مجله LEDs اجازه می دهد تا نوآورانه ترین محصولات سال گذشته را که در حال پیشرفت فناوری روشنایی LED و حالت جامد در کاربردهای مختلف هستند جشن بگیرد و بشناسد.” جوایز معتبر LightFair Innovation Awards به برترین محصولات پیشرفت صنعت که بین اکتبر 2021 و ژوئن 2022 معرفی شده اند، تجلیل می شود. ورودی ها توسط یک پانل مستقل از متخصصان نورپردازی انتخاب شده از IES و IALD مورد قضاوت قرار می گیرند.

برای اطلاعات بیشتر:
ams OSRAM
www.ams-osram.com

Janick Ihringer، معاون رئیس و مدیر کل، Illumination در ams OSRAM گفت: “Oslon Square Batwing اولین خانواده LED نوری batwing در جهان برای کاربردهای باغبانی است.” ما از دریافت دو جایزه برای این محصول استثنایی هیجان زده هستیم و متعهد هستیم که در آینده بازار LED باغبانی را با نوآوری های بیشتر رهبری کنیم. جوایز BrightStar توسط یک هیئت با تجربه از داوران از جامعه طراحی و تولید LED و روشنایی تعیین می شود. مدیر تحریریه مجله LEDs Wanda Lau گفت: «از طرف پانل جوایز BrightStar Magazine LEDs، می‌خواهم به ams OSRAM به دلیل کسب امتیاز بالا تبریک بگویم.

معیارهای داوری شامل وضوح هدف، تطبیق پذیری، سازگاری، پایداری، سهولت استفاده، کارایی طراحی و جنبه هایی بود که رفاه انسان را افزایش می داد و موارد دیگر.

ams OSRAM اعلام کرد که دو جایزه برای Oslon Square Batwing خود در LightFair امسال دریافت کرده است. LED مشهور، که برای روشنایی باغبانی استفاده می شود، به دلیل عملکرد، قابلیت اطمینان، کارایی، سهولت یکپارچه سازی/استفاده و نوآوری با جایزه BrightStar مجله LEDs برای سیستم های SSL و کنترل باغبانی شناخته شد. علاوه بر این، این محصول جایزه نوآوری LightFair را در رده LED / OLED، تراشه‌ها و ماژول‌ها دریافت کرد.



منبع