شش نامزد برای FleuroStar رقابت می کنند

Pelargonium zonele – سولفارو لیسبون
برندکمپ
با Solfaro Lisboa یک مقصد تابستانی را به باغ دعوت کنید! جدیدترین محصول اضافه شده به سری پلارگونیوم برندکمپ به طور مداوم گل آذین های جذاب متعددی را ایجاد می کند تا گیاهان همیشه پر رنگ باشند. این Pelargonium zonele دو رنگ، توپ‌هایی از گل‌های سفید/صورتی جذاب را بالای برگ‌های سبز سالم خود نشان می‌دهد. Solfaro Lisboa بریده بریده است و یک عادت رشد عمودی کامل را با شکوفه های زیبا و بزرگ نشان می دهد. هم تولیدکنندگان و هم خرده فروشان از یکنواختی عالی و گلدهی زودرس آن با حداکثر 4 سر گل در اولین فلاش قدردانی خواهند کرد. مصرف کنندگان گل های درخشان و بزرگ را دوست خواهند داشت که آن را به پلارگونیوم ایده آل برای ظروف و ملافه تبدیل می کند. Solfaro Lisboa حس تعطیلات را به فضای سبز شما اضافه می کند!

کدام اثر جانشین زانوهای زنبور عسل گل اطلسی گراندی فلورا از فلورنسیس/بال خواهد شد؟ امسال، شش شرکت – Brandkamp، Dümmen Orange، Florensis، MNP / Suntory، Prudac و Selecta One – چشمگیرترین محصول جدید خود را برای شرکت در مسابقه FleuroStar Fleuroselect ارائه کرده اند.

Impatiens walleriana – گلیمر™ شکوفه سیب
فلورنسیس
“همیشه امیدوار بودید پری ها را در باغ خود ببینید؟ با شکوفه های سیب گلیمر از فلورنسیس، ممکن است با یکی از آنها برخورد کنید که بر روی گلبرگ ها برق می زند تا آنها را بدرخشد. این Impatiens walleriana دو گل با شکوفه های بزرگ رز کم رنگ، بخشی از Glimmer است. سری با مقاومت بالا در برابر Plasmopara destructor، عامل بیماری سفیدک در لیزی پرمشغله. این impatiens گیاهانی با شاخه های خوب و انبوه را نشان می دهد که در سایه کامل تا جزئی رشد می کنند. شکوفه سیب درخشان را می توان به راحتی در گلدان، سبدهای آویزان یا ظروف پاسیو تولید کرد. خرده‌فروشان و مصرف‌کنندگان از این شکوفه‌های صورتی کم‌رنگ متعجب خواهند شد، که اعتماد به نفس داشتن یک نمایشگر تابستانی عاری از بیماری را با این باغ مورد علاقه بسیار به شما باز می‌گرداند. گلیمر سیب‌بلاسوم، افسانه‌ای که برای فضای سبز شما به حقیقت پیوست.»

فلفل دلمه ای – غروب بنفش F1
پروداک
“با Capsicum annuum Purple Sunset از Prudac برای مقداری ادویه آماده شوید! میوه های مرسوم آن به تدریج از بنفش عمیق روی زرد طلایی به قرمز تغییر رنگ می دهند در حالی که ادویه های جدید همچنان در حال رشد هستند. علاوه بر این، آنها به زیبایی با برگ های سبز تیره گیاهان تضاد دارند و باعث می شوند این افزودنی فوق مدرن به فضای سبز شما. Pepper Purple Sunset F1 به طور طبیعی فشرده رشد می کند و بنابراین می توان آن را در گلدان های 10 تا 13 سانتی متری بدون استفاده از PGR تولید کرد. تولیدکنندگان از سهولت کشت و پایداری آن قدردانی می کنند، در حالی که خرده فروشان از امکانات متعددی که این تنوع رنگارنگ ارائه می دهد را دوست خواهند داشت. در نهایت، مصرف کنندگان از ظاهر شیک آن در پاسیو، بالکن، یا حتی روی طاقچه آشپزخانه شگفت زده خواهند شد. هر روز از بازی سایه ها در Purple Sunset F1 لذت ببرید!

ماندویلا – Sundaville® Double Blush Pink
MNP / Suntory
“ترندستترها با Sundaville Double Blush Pink، اولین Mandevilla دوگل از MNP / Suntory، به استقبال می آیند. Sundaville به یک نام تجاری معتبر در بازار تبدیل شده است، و این تنوع جدید به شهرت ثابت و نوآورانه آن می افزاید. Double Blush Pink. گل‌های صورتی روشن و پررنگ را به نمایش می‌گذارد که به زیبایی با برگ‌های سبز زمردی تضاد دارند و از اوایل تابستان تا پاییز شکوفا می‌شوند. پرورش دهندگان می‌توانند به ویژگی‌های کشت ثابت شده طیف کلاسیک سانداویل تکیه کنند. گل‌های زیبای Double Blush Pink بدون شک چشم‌ها را به خود جلب خواهند کرد. سبدها یا ظروف آویزان در محل فروش. به لطف شاخه‌های غنی و گل‌های فراوان، مصرف‌کنندگان این وسیله پیچیده را دوست خواهند داشت تا کمی تجمل به تراس یا پاسیو اضافه کنند. صورتی دوبل سانداویل شادی مضاعف را برای شما به ارمغان می‌آورد.

لانتانا کامارا – Playa Sun Juana
انتخاب یک
“به دنبال رنگی آفتاب‌پسند هستید که به آب کمی نیاز دارد؟ Selecta One با افتخار Playa Sun Juana را ارائه می‌کند: یک کامارای چشم‌نواز لانتانا که در زمان بلوغ رنگ گل خود را از زرد-نارنجی در باز شدن به سرخابی روشن تغییر می‌دهد. گیاهان با شاخه‌های متراکم دارای عادت تپه‌زنی و مجموعه‌ای بسیار کم بذر. تولیدکنندگان از سهولت کشت آن با یک یا بدون خرج کردن و استفاده کم یا بدون PGR، بسته به اندازه ظرف، قدردانی می‌کنند. به لطف حال‌وهوای مثبت و رنگ‌های گرم، Playa Sun Juana می‌درخشد. مصرف کنندگان این گونه شگفت انگیز را به دلیل مقاومت در برابر حرارت و گلدهی مداوم آن در طول تابستان تا نوامبر انتخاب می کنند. آخرین اما نه کم اهمیت، Playa Sun Juana یک آهنربای مطلق برای گرده افشان هایی مانند زنبورها و پروانه ها است. Playa San Juana، یک غذای داغ که مراقبت از آن آسان است!

برای اطلاعات بیشتر:
Fleuroselect
[email protected]
www.fleuroselect.com



منبع

تنوعی که بیشترین تأثیر بصری در محل فروش را داشته باشد، در مراسم جایزه FleuroStar در عصر پنجشنبه، 15 ژوئن، در محل برگزاری FlowerTrials خیابان Breeders، جایزه “برنده با فاکتور شگفت انگیز” را دریافت خواهد کرد.

فوشیا – Balerina™ Arabesque
دومن نارنجی
“Ballerina Arabesque آماده است تا یک ستاره ورودی داشته باشد! این هیبرید جدید فوشیا از Dümmen Orange از اوایل تا متوسط ​​اولیه با گل های زیبا، قرمز/سفید بزرگ و دوتایی که ما را به یاد رقصندگان باله ریز و چرخان می اندازد. پرورش یافته و برای روز انتخاب شده است. بالرینا فوشیا با گل خنثی، انتخابی عالی برای تولید بدون نور اضافی و فروش زودهنگام اضافی است. به دلیل داشتن شاخه های خوب و عادت به طور طبیعی فشرده، کشت به PGR های بسیار کمی نیاز دارد و گیاهان را می توان در بسته های تا 13 سانتی متری گلدان یا در گلدان پرورش داد. سبدهای آویزان. Arabesque نه تنها در تراس یا بالکن رشد می کند، بلکه در حاشیه ها یا تخت گل ها نیز به همان اندازه خوب عمل می کند. خرده فروشان و مصرف کنندگان از تضاد زیبا بین گل های دو رنگ دو رنگ و برگ های سبز تازه و همچنین آن مشتاق هستند. گلدهی مداوم در کل فصل تابستان. آیا اشاره کردیم که زنبورها و گرده افشان ها را جذب می کند؟