شعبه کانادایی شرکت هلندی تقریباً عملیاتی است

برای اطلاعات بیشتر:
گروه Van der Ende کانادا
براک هرمان
واحد #3، 28 دیمار درایو، کینگزویل، ON N9Y OG2، کانادا
تلفن: 9227 519 398 +1
ایمیل: [email protected]
www.vanderendegroup.nl



منبع


تسهیلات کانادایی

کریس ون استالدوینن، مدیر مالی گروه Van der Ende: “ما تا حد امکان از تنظیمات اداری و مالی نیز کپی کردیم. این کمک کردن به یکدیگر در درخواست ها، مدیریت موجودی و سایر فعالیت های عملیاتی را بسیار آسان تر می کند.”

تأسیسات گروه Van der Ende در کینگزویل، انتاریو، کانادا، از 17 ژوئیه 2023 به طور کامل عملیاتی می شود. این شعبه به طور رسمی در نزدیکی کنفرانس گلخانه ای کانادا در اواخر سپتامبر / اوایل اکتبر 2023 افتتاح می شود.

نوسازی
لکس ون در می‌گوید: “در ماه‌های گذشته، ما و چندین همکار، سخت مشغول بازسازی سایت جدید خود در کینگزویل، انتاریو بوده‌ایم. ما فضای داخلی دفتر مرکزی هلند خود را به‌عنوان استاندارد حفظ کردیم. ما در تلاش هستیم تا وحدت و ارتباط ایجاد کنیم.” پایان

فروش، خدمات، سهام
براک هرمان، مدیر کل: کانادا، نتیجه گیری می کند: “ما با اصل 3-S شروع می کنیم: فروش، خدمات و سهام، و بعداً سایر رشته ها را اضافه می کنیم. بنابراین می توانیم روی مهمترین فعالیت ها تمرکز کنیم.”

کانادا برای گروه هلندی Van der Ende زمین ناآشنا نیست. سالها تجارت و محصولات خود را به آنجا صادر کرده است. با افزایش فشار در مورد پایداری و قوانین سختگیرانه تر، نیاز (نهفته) به دانش و تخصص در مورد آب و اقلیم وجود دارد. هدف گروه Van der Ende پاسخگویی به این نیاز با محصولات، دانش تخصصی و سال ها تجربه است.