شعبه کانادا برای صادرات مانیشا

Remco می‌گوید: «ما ثبت اعتبار RHP و استاندارد ISO 14001 را آغاز کرده‌ایم و مشتاقانه منتظر صدور گواهینامه به زودی هستیم. “تمام محموله ها تحت یک روش کیفی دقیق قرار می گیرند و نمونه های تصادفی از آزمایشگاه مستقل (آزمایشگاه SGS) برای تجزیه و تحلیل پارامترهای شیمیایی پایه و همچنین فلزات سنگین و شمارش میکروبی گرفته می شود.”

شاخه‌ها، دیسک‌ها و بلوک‌های تکثیر با لایه‌های لاتکس طبیعی میکرو اسلب‌های سبز، فناوری کامل رشد بدون خاک را از نهال تا گیاه بالغ ارائه می‌کنند. مرکز تولید داخلی واقع در پنج موقعیت جغرافیایی مختلف در سریلانکا، یک مرکز تولید تایید شده GMP با گواهینامه های OMRi ایالات متحده و OMRi کانادا است.

برای اطلاعات بیشتر:
Manisha Canada Trading Inc.

2353 hill Rise Street, Oshawa,
انتاریو LIL OG8، کانادا
تلفن: +1 (647) 526-3423
ایمیل: [email protected]
www.manishaexports.lk



منبع

Remco Kostwinder می‌گوید: «ما در اواخر ماه مارس، نمونه‌هایی را به همراه مشخصات فنی سبد محصولات به تولیدکنندگان، توزیع‌کنندگان و علاقه‌مندان انتاریو ترتیب داده‌ایم. فلفل دلمه ای، گوجه فرنگی و انواع توت ها با نسبت های مختلف مخلوط کوکوپیت و چیپس نارگیل برای رشد و بهره وری مطلوب. سپس کیسه‌های روباز برای کنف و گیاهان دارویی با سطوح مختلف EC، PH و Expansion وجود دارد.

مانیشا اکسپورت یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان الیاف نارگیل، الیاف طبیعی و محصولات زیرلایه نارگیل در سریلانکا است. شرکت تابعه جدید، Manisha Trading Canada، در اوشاوا، انتاریو تأسیس شده است تا منحصراً به تولیدکنندگان و توزیع کنندگان در بازار آمریکای شمالی خدمت کند.