“شما می خواهید ببینید که چقدر آب در مخزن است، نه چقدر نیست”


در چند سال گذشته، نشانگر سطح مخزن Aad Verduijn خواندن سطح آب را در بیش از 100 مخزن آب آسان‌تر کرده است. نه تنها در هلند؛ راه حل ساده در حال حاضر اغلب در کشورهای دیگر نیز استفاده می شود.

فهمیدن مقدار آب هنوز در مخزن پیچیده نیست؟ به گفته عاد وردویجنم، آن است. او می گوید: “شما می توانید یک شناور را در مخزن آویزان کنید، اما این همیشه به شما پاسخ عکس می دهد. شما نمی خواهید ببینید چقدر آب مصرف شده است، بلکه می خواهید ببینید چقدر آب هنوز در مخزن است.”

نشانگر سطح مخزن
بنابراین، چند سال پیش، او تصمیم گرفت تا راه حلی را از طریق شرکت خود، Avecon توسعه دهد و به بازار عرضه کند. اصل بر اساس یک شناور در سیلو و یک نشانگر در قسمت بیرونی سیلو است که با طناب محکمی به یکدیگر متصل می شوند. با استفاده از دو راهنمای بند ناف هوشمند، نشانگر به وضوح محتویات واقعی سیلو را نشان می دهد.

“نشانگر سطح مخزن Avecon به راحتی بر روی تمام سیلوهای آبی جدید و موجود، بدون در نظر گرفتن ارتفاع، محتوا یا نام تجاری نصب می شود. پوشاندن سیلو یا بادبان شناور مشکلی ندارد. نشانگر سطح مخزن کاملاً از پلاستیک ساخته شده است و به گونه ای نصب می شود. Aad که خود نشانگرهای سطح مخزن را مونتاژ می کند، نتیجه می گیرد.

تولیدکنندگان در سراسر جهان اکنون از این شاخص‌های سطح مخزن استفاده می‌کنند. آنها می توانند مستقیماً از Avecon سفارش دهند و آن را در مخزن آب موجود خود نصب کنند یا آن را از شرکای مانند Genap دریافت کنند، آنها نیز ارزش افزوده را مشاهده می کنند و در نتیجه راه حل را به مشتریان خود ارائه می دهند. این بدان معناست که نشانگر سطح مخزن Ad’s روی مخازن آب از آملند تا مکزیک و ویتنام ظاهر می شود.



منبع