شورای گل برنامه های آینده را در طول ارائه سال ارائه می دهد

فعال سازی خریدار جهت گیری کوتاه مدت تری دارد. این تبلیغات با تولیدکنندگان، خرده فروشان و تامین کنندگان آنها ایجاد می شود. نتیجه یک پیشنهاد وسوسه انگیز برای مصرف کننده نهایی است که منجر به فروش بالاتر، ضایعات کمتر و نمایش بهتر محصول می شود. نمونه ای از فعال سازی خریداران با Blumen Risse در آلمان در پاییز 2021 منجر به افزایش 114 درصدی در فروش دسته گل های هفتگی شد. یا فعال‌سازی خریدار در دسامبر با سوپرمارکت‌های زنجیره‌ای جامبو، که شورای گل برای آن نامزد جایزه بازاریابی خریدار ISMI شده است.

برای اطلاعات بیشتر
شورای گل هلند
www.flowercouncil.co.uk



منبع

خلاصه
شورای گل هلند مسئول ترویج عمومی گل ها و گیاهان در تمام طول سال است. این یک تلاش ترکیبی با همکاری پرورش دهندگان، شرکت های تجاری و سایرین در این بخش است.

هدف از این کمپین ها افزایش آگاهی کلی از گل ها و گیاهان است. آنها با همکاری نزدیک با بخش، از طریق جلسات ذینفعان ایجاد می شوند که در آن از کشاورزان و تاجران دعوت می شود تا نظرات خود را ارائه دهند، که در کمپین ها در نظر گرفته می شود. در طول ارائه خود، Ruurd Hielkema نتایج فعالیت های تبلیغاتی را در چند سال گذشته نشان داد، که تأیید کرد که مصرف کنندگان از این تلاش ها قدردانی می کنند. آنها به کمپین ها به طور متوسط ​​8 در مقیاس 1 تا 10 اعطا کرده اند.

روز سه شنبه 21 ژوئن، شورای گل هلند میزبان سالانه ارائه سالانه شورای گل هلند (FCH) بود. در طول روز، همکاران دستاوردها و برنامه های آینده خود را به اشتراک گذاشتند. آنها همچنین از Ruurd Hielkema، مشاور ارشد تحقیقاتی در Motivaction استقبال کردند. او بینش هایی را در مورد چگونگی تکامل دیدگاه مصرف کننده برای گل ها و گیاهان از سال 2018 به اشتراک گذاشت. سرانجام، مدیر عامل جدید، ایوان واتزدورف، خود را معرفی کرد و دیدگاه خود را برای آینده در FCH به اشتراک گذاشت.