شکوفایی مزرعه ارگانیک ویرجینیا جنوب غربی

مناظر و بوها نشان می دهد که بهار در مزرعه دنی و تام پترسون در هوا است. تقریباً به هر کجا که نگاه کنید، چشم انداز آراسته مزرعه ارگانیک ابینگدون، باغ درب آبی، با فضای سبز و انفجارهای رنگی زنده شده است.

به محض اینکه آفتاب صبح از پنجره ها عبور می کند و پرندگان آواز خود را شروع می کنند، زوج بیدار می شوند. پس از یک فنجان شیر شکلات، پرورش دهندگان به باغ هایی که مشاغل روزانه در انتظارشان است عقب نشینی می کنند. دنی گل ها و گیاهان فصلی را می کارد و برداشت می کند در حالی که تام زمین را برای کاشت آماده می کند، مالچ پاشی می کند و علف های هرز را دور نگه می دارد.
پرورش زمین های اطراف خانه آنها یک کار در تمام طول سال است و هر فصلی نیاز به توجه دقیق مراقبان باغ دارد.

همین هفته گذشته، دنی بسته‌های کوچکی از شکوفه‌های ترکیبی از گل‌های فصلی، از جمله پرتقال ساختگی، ویلیام شیرین، اسنپدراگون، دستکش روباهی، نخود شیرین، زنگ‌های ایرلند، و سیاهدانه را جمع‌آوری کرد و به بازار بلو هیلز تحویل داد – چیدمان‌های گل‌هایی که ممکن است جایی در میز آشپزخانه کسی

مزرعه مکانی است که بازدیدکنندگان می توانند سرعت خود را کاهش دهند و از فصول قدردانی کنند، اما برای پترسون ها، بهار یکی از شلوغ ترین زمان های سال است. کاشت بذر و پیوند، وجین، برداشت، و طراحی چیدمان با هر گلی که در آن هفته شکوفا می شود، که برخی از آنها در سه خانه حلقه ای مزرعه رشد می کنند.

در roanoke.com بیشتر بخوانید



منبع