عجله در آخرین لحظه اهدای گل به هر قبر در آرلینگتون می‌آورد

همه 300000 قبر در گورستان ملی آرلینگتون می توانند پس از هجوم کمک های مالی لحظه آخری و کمک های صنعت گل، گلی را برای روز یادبود بر روی سنگ قبر آن قرار دهند.

پناهرا گفت: «ما از مردم آمریکا و سخاوت واردکنندگان گل ما که به معنای واقعی کلمه هزاران گل را در پالت اهدا می‌کنند بسیار سپاسگزاریم تا اطمینان حاصل شود که قهرمانان نظامی کشته شده ما در سال جاری مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.» بسیاری از واردکنندگان گل که گل اهدا می کنند، مهاجرانی به ایالات متحده هستند که از این ملت و آزادی هایی که ارائه می دهد سپاسگزار هستند.»

اما این بنیاد در چند روز اخیر هجوم کمک های مالی از جمله کمک های واردکنندگان در صنعت گل دریافت کرده است. گلفروشان مختلف برای روز یکشنبه گل های یادبود بنیاد به آرلینگتون گل فرستاده اند.

در stripes.com بیشتر بخوانید



منبع

این بنیاد هفته گذشته گفت که فقط پول کافی برای قرار دادن گل بر روی نیمی از قبرهای نظامی در این گورستان، که 640 هکتار در آرلینگتون، ویرجینیا، آن سوی رودخانه پوتوماک از واشنگتن را اشغال می کند، دارد.

رامیرو پناهرا، مدیر اجرایی بنیاد گل روز یادبود، سازمان غیرانتفاعی مسئول مراسم سالانه قرار دادن گل بر سر قبرها برای تعطیلات، گفت: «این سرازیر شدن حمایت روحیه میهن پرستانه بسیاری از آمریکایی ها را نشان می دهد.