عدم نقض حق ثبت اختراع در مورد روش ذخیره سازی برای حمل و نقل دریایی گل

Floration Europe دارای حق امتیازی برای تکنیکی است که اتیلن را تنظیم می کند. Royal FloraHolland اشاره می کند که نحوه بسته بندی کمی با تکنیک ثبت اختراع متفاوت است. بسته بندی اتیلن قابل نفوذ است اما طبق حراج هنوز تنظیم کننده اتیلن نیست.

دارنده حق امتیاز یک روش نگهداری گل رز و گل داوودی توسط کانتینر دریایی هفته گذشته در رسیدگی به مزایده گل اشتباه شد. ادعاهای دارنده اختراع نیز در آوریل 2021 رد شد. هفته گذشته، Floration Europe و Royal FloraHolland دوباره در دادگاه منطقه لاهه در برابر یکدیگر قرار گرفتند.

دادگاه با حراج گل موافقت کرده است. به نظر دادگاه منطقه، Floration بر اساس تفسیر بسیار گسترده از مفهوم بسته بندی تنظیم کننده اتیلن و بنابراین، دامنه بسیار گسترده ای از حمایت از حق اختراع خود عمل می کند.

این پرونده مربوط به این بود که آیا یک تکنیک ثبت اختراع در طول حمل و نقل گل از کنیا توسط دریا در دوره 2010-2015 و در تابستان 2020 نقض شده است یا خیر. در سال 2020، دارنده اختراع تصمیم گرفت یک ظرف را توقیف کند و بسته بندی گل رز را بررسی کند. . به گفته دارنده حق ثبت اختراع، این موضوع چیزی را که قبلاً مشکوک بود، یعنی نقض حق ثبت اختراع آنها برای یک تکنیک حفظ، آشکار کرد.

مشروح پرونده در حکم دادگاه را اینجا بخوانید.



منبع