عرضه و نصب و راه اندازی انواع دیزل ژنراتور استابلایزر یو پی اس تابلو برق دیزل ژنراتور

وقتی موتور دیزلی کار می کند، در طی فرآیند احتراق گرما تولید می شود. ترموستات نیز در جایی بین رادیاتور و موتور نصب می‌شود و وظیفه‌ی آن بازکردن مسیر آب در دمای خاصی است تا بدین‌ترتیب دمای موتور ثابت باقی بماند. اگر دمای موتور پایین باشد، ترموستات بسته می‌شود و مایع خنک‌کننده به‌جای حرکت به‌سمت رادیاتور، در داخل موتور گردش می‌کند تا به دمای مطلوب برسد. در دمای مطلوب یا اصطلاحا Tempreture Operating ترموستات باز می‌شود و آب برای خنک‌شدن به‌سمت رادیاتور می‌رود. دیزل ژنراتورها در فواصل منظم به تعمیر و نگهداری معمول روتین احتیاج دارند. موتورها معمولاً پس از ۲۵۰ یا ۵۰۰ ساعت کار نیاز به سرویس دارند، اما فاصله سرویس توسط سازنده موتور مشخص می شود.

دیزل ژنراتور ولوو پنتا ۱۶۴۱- 500 کاوا

بررسی و کنترل تمامی اجزای دیزل ژنراتور، بسیار ضروری و حیاتی می باشد و در صورت سهل انگاری، خطراتی از قبیل برق گرفتگی از ژنراتور، سوخته شدن ژنراتور، آتش سوزی دیزل ژنراتور را به همراه دارد. پانل های کنترل خودکار شروع، به طور خودکار ژنراتور دیزلی را در هنگام قطع برق فعال می سازد. لوله های اگزوز معمولا به موتور دیزل با یک اتصال دهنده انعطاف پذیر وصل گشته و انتهای اگزوز دیزل ژنراتور به خارج از منزل امتداد می یابد. شما باید اطمینان کسب کنید که سیستم اگزوز دیزل ژنراتور به تجهیزات دیگر متصل نیست. از آب گاهی اوقات به عنوان مایع خنک کننده برای دیزل ژنراتور استفاده می شود. اما این عمدتا محدود به شرایط خاص است؛ مثلا در دیزل ژنراتور های کوچک در کاربرد های کم ظرفیت و یا واحد بسیار بزرگ بیش از 2250 کیلو وات و بالاتر.

مؤلفه مهم دیگر، «استاتور» آلترناتور است که در اصل به صورت سیم‌پیچی‌های محکم بسته شده است و همه در نزدیکی روتور و اطراف آن وجود دارند. هنگامی که یک نیروی خارجی (مانند موتور دیزل) شافت مرکزی را چرخانده باشد، قطب‌های شمال و جنوب میدان مغناطیسی روتور در امتداد سیم‌پیچی‌های استاتور حرکت می‌کنند. این موضوع باعث می‌شود جریان الکتریکی زیادی در سیم‌پیچ‌ها القا شود که آن را جریان متناوب می‌نامیم. فروش دیزل ژنراتور در شرکت “آبیاران” با ضمانت نامه عملکرد صحیح برای دستگاه خریداری شده همراه خواهد بود. در اختیار داشتن نمایندگی فروش رسمی انواع برندهای ژنراتور به ما این امکان را می دهد که محصولاتی با کیفیت و دارای گارانتی از کشور مبدا را به شما عرضه کنیم. دیزل ژنراتورها در مکان‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیرند که به شبکه برق متصل نیستند، یا به عنوان منبع تغذیه اضطراری در صورتی که برق شبکه قطع شود.

موتورهای الکتریکی (الکتروموتور) کشتی ها قبل از جنگ جهانی اول بکار می رفتند کاراسهند . موتورهای برقی در بسیاری از کشتی های جنگی ساخته شده و در جنگ جهانی دوم مشخص شده بودند زیرا ابعاد دنده ، کاهش بزرگی در مقایسه با ظرفیت تولید تجهیزات الکتریکی داشت. چنین چیدمان دیزل ژنراتور در برخی از وسایل نقلیه زمینی بسیار بزرگ مانند لوکوموتیو های راه آهن نیز استفاده می شود.

حرکت در یک میدان مغناطیسی باعث می‌شود الکترون‌ها از سیم عبور کنند. اگر سیم از شمال به جنوب حرکت کند، الکترون‌ها از یک طرف جریان می‌یابند، و اگر از جنوب به شمال برگرد، به طرف دیگر جریان پیدا می‌کنند. این رتبه‌بندی‌های استاندارد تعریف می‌شود تا اجازه انتخاب صحیح را بدهد و مقایسه خوبی بین سازنده‌ها صورت گیرد تا از عملکرد نادرست ماشین جلوگیری کند و راهنمای طراحان باشد. سلام جناب سلطانی عزیز، هایپر صنعت فامکو در حال حاضر تنها در زمینه فروش ژنراتور فعالیت دارد.

برای اینکه از بروز چنین اتفاقی پیشگیری کنید، باید هر هفته دستگاه خود را روشن کرده و اجازه دهید تا 5 دقیقه کار کند. عدد ستان که معیار اصلی بوده در حقیقت معیاری برای تأخیر در احتراق سوخت دیزل می‌باشد. بالاتر بودن این عدد نشان دهنده این است احتراق سوخت در هوای فشرده، بسیار راحت‌تر و سریع‌تر انجام می‌شود.

دیزل ژنراتور – لیست قیمت ، خرید و فروش دیزل ژنراتور

همچنین کانوپی ممکن است زیاد نتواند صدای دیزل ژنراتور را کاهش دهد که به این خاطر از کانکس یا کانتینر استفاده می شود. در این ظرفیت های بزرگ ، موتور و ژنراتور به طور جداگانه بوسیله تریلرها به سایت آورده می شوند و با کابل های بزرگ و یک کابل فرمان به یکدیگر متصل می شوند تا یک نیروگاه کامل هماهنگ را تشکیل دهند. این دستگاه در انواع برندهای متنوع در بازار موجود هستند که شما به راحتی آن ها را می توانید خریداری کنید.

  • این دستگاه در مقایسه با دیزل ژنراتور ولوو و پرکینز، کمترین میزان مصرف سوخت را دارد.
  • شرکت کاترپیلار موتور دیزل و ژنراتور موجود در دیزل ژنراتور را خودش طراحی می‌کند.
  • بنابراین در صورتی که کاهش صدای بیشتری مورد نیاز باشد، باید فکر دیگری کرد که راهکار معمول آن ساختن اتاقکی است که دارای دیوار و سقف عایق باشد.
  • بهینه سازی سیستم خنک کننده دیزل ژنراتور کاهش دمای موتور دیزل ژنراتور که باعث افزایش طول عمر دیزل زنراتور می شود.
  • این شرکت همچنین تولید کننده و سازنده دیزل ژنراتور (کوپله دیزل ژنراتور) است.
ساختار و تجهیزات صفحه کنترل (تابلو برق) مجموعه دیزل ژنراتور متفاوت است، و همچنین استفاده و محتوای نگهداری نیز متفاوت می باشد. صفحه کنترل مجموعه ای از اجزای سازنده دیزل ژنراتور خواهد بود، در کنار هم باید موتور دیزل و دینام AC را هنگام کار کنترل کرده و اطمینان حاصل کند که تنظیمات در پارامترهای از پیش تعیین شده باقی می ماند. شرکت بینش ابتکار خاورمیانه طیف کاملی از خدمات را برای نصب دیزل بر روی شاسی استاندارد و همچنین ساخت شاسی به سفارش مشتری ارائه می دهد. کیفیت و کارایی موتور دیزل سبب شد تا صنایع خودرو سازی و کارخانجات تولید تجهیزات صنعتی نیز به استفاده از این نوع موتور احتراق داخلی تمایل پیدا کنند. هم اکنون به خوبی دیده می شود که استفاده از این موتور در ابعاد گستره رواج یافته است و دیزل ژنراتورها به عنوان یکی از انواع دستگاه های رایج تامین کننده برق اضطراری به این موتور مجهز می باشند.

دیزل ژنراتور کامینز کاتی 19 375 کاوا

عرضه و نصب و راه اندازی انواع دیزل ژنراتور استابلایزر یو پی اس تابلو برق دیزل ژنراتور