عمده فروش باغبانی 40 سالگی خود را جشن می گیرد و به چهل سال آینده نگاه می کند


Connie Bradt، مدیر عامل AMA Horticulture می گوید: “در چهل سالی که AMA Horticulture وجود دارد، ما با بسیاری از شرکت های خانوادگی شریک شده ایم و با نسل های اول، دوم و اکنون سوم همکاری می کنیم.”

برای AMA Horticulture، چهلمین سالگرد مربوط به جشن گرفتن چهار دهه گذشته در حالی که به آینده نگاه می کند، با موضوع سالگرد خود، همیشه یاد می گیرید، همیشه در حال رشد است. این شرکت به‌عنوان یک تامین‌کننده عمده‌فروشی برای تولیدکنندگان تجاری، از همکاری با تأمین‌کنندگان و پرورش‌دهندگان به طور یکسان، و اغلب با فعالیت‌های چند نسلی و متعلق به خانواده، لذت زیادی داشته است.

«در نسل‌های اخیر تغییری در طرز فکر ایجاد شده است، و پرورش‌دهندگان فکر می‌کنند که فقط به این دلیل که چیزی کار می‌کند به این معنی نیست که نمی‌توانند برای بهبود آن نوآوری کنند. ما این طرز فکر را می پذیریم زیرا ما به این صنعت نیز اینگونه برخورد می کنیم. کانی می گوید اگر یاد نگیرید نمی توانید رشد کنید.

AMA Horticulture چهلمین سالگرد خود را با کنفرانس گلخانه کانادایی در غرفه شماره 325 جشن می گیرد. در 5 اکتبر ساعت 1:30، تیم باغبانی AMA کیک را برای جشن سال عطف خود سرو می کند و از همه شرکت کنندگان در کنفرانس دعوت می کند تا در جشن خود شرکت کنند.

اعضای تیم باغبانی AMA در غرفه ما در Cultivate '22

AMA Learning Café جدید در لیمینگتون برای گرد هم آوردن کشاورزان
به گفته مدیر ارتباطات و بازاریابی الیز جانسون، AMA Horticulture یک کافه آموزشی در دفتر خود در کینگزویل، انتاریو افتتاح خواهد کرد. هدف این شرکت از طریق کافه یادگیری، فراهم کردن فضایی خنثی است که در آن اعضای صنعت می توانند برای به اشتراک گذاشتن ایده ها، بحث در مورد مسائل در صنعت و شنیدن سخنرانان مهمان گرد هم آیند.

«این فضای جدید تعهد ما به یادگیری همیشه و همیشه در حال رشد را تجسم می‌دهد. ما می خواهیم فضایی دلپذیر برای گفتگو، همکاری و یادگیری در همه زمینه های باغبانی از جمله گلخانه، زینت و مهد کودک باشیم. ما می خواهیم بتوانیم با نسل بعدی پرورش دهندگان ارتباط برقرار کنیم، سخنرانان متخصص را تسهیل کنیم و مراکز و انجمن های مختلف تحقیقاتی را گرد هم آوریم. الیز توضیح می دهد که این بخشی از میراث ما در AMA است و اینکه چگونه می خواهیم آینده باغبانی را پرورش دهیم.

حمایت از جلسه گفتگوهای بری در CGC
در کنفرانس امسال گلخانه‌ای کانادا، AMA Horticulture حامی بخش تولید توت فرنگی است که شامل چهار ارائه در مورد تولید توت فرنگی گلخانه‌ای است که در 6 اکتبر ساعت 2:00 برگزار می‌شود. یکی از این سخنرانی ها توسط شاون مالن، مدیر هیدروپونیک و انواع توت ها در AMA Horticulture ارائه خواهد شد. تخصص شاون در صنعت توت در آمریکای شمالی به بیش از ده سال برمی گردد که او شروع به کمک به پرورش دهندگان در استفاده از نوآوری های تولید توت اروپایی، به ویژه بسترها کرد. ارائه Shawn با عنوان «برخاستن از زمین: رشد انواع توت ها در بسترها»، سیستم های تولید و بسترهای مختلفی را در دسترس پرورش دهندگان توت فرنگی و نحوه انتخاب از بین آنها به اشتراک می گذارد.

بین ارائه Shawn’s Berry Substrate 101 و جشن سالگرد در غرفه شماره 325، تیم باغبانی AMA مشتاقانه منتظر است تا شخصاً با بیشترین تعداد شرکت‌کننده ارتباط برقرار کند.

برای اطلاعات بیشتر:

AMA باغبانی
Spinks Drive 2011
Kingsville، در N9Y 2E5
کانادا
T: 1397-322-519 یا 1136-338-800
ف: 519-322-1358
[email protected]
www.amahort.com



منبع