غیرانتفاعی Ann Arbor امیدوار است با جمع آوری کمک مالی 6000 دلار جمع آوری کند

در سال 2021، لیگ نزدیک به 1600 گیاه فروخت و 6000 دلار به دست آورد، هدفی که امیدوار است امسال دوباره به آن برسد. اهداکنندگان می توانند گیاهان را برای خود خریداری کنند یا گیاهان را به گیرندگان Meals on Wheels و ساکنان آسایشگاه Arbor اهدا کنند.

لیگ نوجوانان آن آربور، یک سازمان غیرانتفاعی از زنان با تمرکز بر داوطلب گرایی و توسعه پتانسیل زنان، میزبان جمع آوری کمک های مالی سالانه پوینستیا تا چهارشنبه، 9 نوامبر خواهد بود. درآمد حاصل از آن صرف تامین مالی آموزش رهبری مدنی برای زنان و پروژه های تاثیرگذاری مداوم بر جامعه، از جمله سوادآموزی می شود. برنامه ها و کارگاه های آشپزی عملی در شهرستان واشتناو.

مقاله کامل را بخوانید: www.mlive.com



منبع

Sheri Chisholm، رئیس انجمن “با خرید گیاهان از طریق جمع‌آوری کمک مالی، می‌توانید در عین حمایت از یک کسب‌وکار محلی و دانستن اینکه درآمد حاصل از آن به برنامه‌های توسعه جامعه بازمی‌گردد، به فردی نیازمند شادی بخشید یا رنگ زیبایی به خانه خود اضافه کنید.” جمع آوری کمک مالی، در بیانیه ای نوشت. “اعضای لیگ جوانان از تحویل گیاهان بسیار لذت می برند. وقتی چهره افرادی را که به آنها تحویل می دهید می بینید، آنها فقط روشن می شوند!”