فال نیک Ecoroses در این روز ولنتاین

برای اطلاعات بیشتر
اکوروزها
www.ecoroses.com

وی ادامه می دهد: “این گیاه از نظر زراعی نیز بسیار ساده است و به آهن و منیزیم کمتری نسبت به اکثر گل های رز نیاز دارد که این یک مزیت بزرگ است. EcoRoses به انواع ممتاز خود می بالد و عمر گلدانی Fortune آن را به گونه ای برجسته به ویژه از نظر گل رز تبدیل کرده است. ارزشی که مشتری نهایی دریافت می کند. مشتریان ما همچنین در مورد مدت زمان ماندگاری شاخ و برگ روی گل ها و سبز بودن آن حتی پس از اتمام عمر گلدان خود اظهار نظر کردند. کار با بهترین گونه های دنیا

آنچه سانتیاگو به آویرام گفت: “روز ولنتاین 2023 سفری باورنکردنی بود، با برنامه‌ریزی، تلاش‌های لجستیکی و نوآوری‌های فراوان برای اطمینان از اینکه همه چیز به خوبی پیش می‌رود. ما با نوع قرمز رنگ Fortune، که یکی از جدیدترهای ما است، به موفقیت بزرگی دست یافتیم. گونه های موجود در مزرعه گل عالی دارد، اندازه جوانه آن عالی است، طول ساقه برای مشتریان ما به اندازه کافی بلند است و رنگ قرمز مخملی منحصر به فرد و بسیار مناسب برای رویدادها و روزهای خاص مانند ولنتاین است. که تحت تاثیر بهره وری فورچون قرار گرفتیم، این یکی از گل های رز بود که به دلیل آب و هوا مشکلی نداشت و ما توانستیم برای تعطیلات کاملاً برنامه ریزی کنیم.”

آویرام کرل
پلانتک

ایمیل: [email protected]
www.plantecuador.com



منبع آویرام کرل از Plantec هنگام صحبت در مورد Fortune می گوید: “روز ولنتاین 2023 اولین ولنتاینی بود که در آن تعداد قابل توجهی از ساقه های Fortune در حال تولید بود و ما می توانستیم صدای تنوع را در بازار احساس کنیم.” تعداد قابل توجهی درخواست دریافت کرد.


سانتیاگو سرانو با فورچون.

پلانتک می‌خواست در مورد آنچه تولیدکنندگان در مورد این تنوع می‌گویند بیشتر بداند، و آویرام این شانس را داشت که بتواند با سانتیاگو سرانو از Ecoroses، یک مزرعه گل رز اکوادوری، ملاقات کند.