فرمول جدید BioWorks نتایج خوبی را برای محافظت از بوتریت نشان می دهد

BioWorks BotryStop WP را راه‌اندازی کرد، یک قارچ‌کش بیولوژیکی تازه فرموله‌شده که در هنگام آزمایش بر روی سایر گزینه‌های کنترل بیولوژیکی و شیمیایی، پیشگیری و کنترل بهتری از Botrytis ارائه می‌دهد. BotryStop WP در مقایسه با محصولات رقابتی بر روی مجموعه متنوعی از محصولات آلوده به این بیماری، تا 40٪ کارایی بیشتر و حتی بیشتر در آزمایشات خاص ارائه داد. برای استفاده در محیط داخلی و خارجی، BotryStop WP به طور خاص برای رسیدگی به Botrytis در گیاهان زینتی، مهد کودک، غذایی و دارویی توسعه داده شد.

دکتر مایکل براونبریج، مدیر برنامه بیولوژیکی بیماری در BioWorks، گفت: «داده‌های جدید BotryStop WP همچنان کارایی بهبود یافته‌ای را برای درمان Botrytis نشان می‌دهد. این فرمولاسیون یک راه حل مدیریت مقاومت با کاربری آسان و برتر برای یکی از مخرب ترین بیماری هایی که تولیدکنندگان با آن مواجه هستند فراهم می کند.

برای اطلاعات بیشتر:
BioWorks
bioworksinc.com



منبع

ماده فعال BotryStop WP، Ulocladium oudemansii (سویه U3)، یک حالت عمل منحصر به فرد (MOA) دارد که از Botrytis cinerea، Sclerotinia sclerotiorum، Monilinia spp.، Xanthomonas و سایر پاتوژن های برگی جلوگیری و کنترل می کند. BotryStop WP از عوامل بیماری‌زا برای مواد مغذی آزاد شده توسط بافت گیاهی پیری رقابت می‌کند و همان جایگاه اکولوژیکی را اشغال می‌کند که پاتوژن‌هایی مانند Botrytis در آن مستعمره می‌شوند. بافت سالم BotryStop WP بدون آسیب رساندن به زندگی، از محصولات سالم تر پشتیبانی می کند. این همچنین باعث می شود BotryStop WP یک ابزار عالی برای پیشگیری از بیماری باشد که می تواند به تنهایی یا در چرخش اسپری برای مدیریت مقاومت استفاده شود.